coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری پیکسل 8 گوگل در یک رنگ جدید و جذاب وارد بازار می‌شود

در رقابتی رنگین با گوشی‌های گلکسی S24، یک رنگ جدید به سری پیکسل 8 گوگل اضافه می‌شود. گوگل تمام توان خود را به کار گرفته تا توجه مخاطبان را از شرکت سامسونگ دور کند.

شرکت گوگل سری پرچمدار پیکسل 8 خود را در اکتبر 2023 معرفی کرد. مدل پایه این سری، در رنگ‌های مشکی، کرم و Rose وارد بازار شد و در مقابل، رنگبندی مدل پرو شامل مشکی، Porcelain و Bay می‌شد. اکنون گوگل اعلام کرده که به زودی یک رنگ جدید و جذاب را به این سری اضافه خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگبندی سری پیکسل 8 گوگل

به تازگی در حساب رسمی گوگل در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، اعلامیه‌ای منتشر شده که به اضافه شدن یک رنگ جدید به سری پیکسل 8 اشاره می‌کند. داخل این پست یک لینک گذاشته شده که کاربران را به گوگل استور هدایت می‌کند و در آنجا یک ویدیوی تبلیغاتی از رنگ جذاب و چشم‌نواز نعنایی پیکسل 8 را به نمایش می‌گذارد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که در سال 2024 یک مدل جدید با نام Pixel 8a به این سری بپیوندد.

سری پیکسل 8 گوگل

محض یادآوری، گوشی گوگل پیکسل 8 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO OLED، تراشه تنسور G3 گوگل، 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بود. تنظیمات دوربین Pixel 8 Pro شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر می‌شد. این دستگاه با یک باتری 5050 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی تغذیه می‌شد و از ویژگی‌های امنیتی مختلفی از جمله اسکنر اثر انگشت درون صفحه و بازگشایی قفل با چهره برخوردار بود.

در مقابل، نسخه پایه این سری دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی اولد، 8 گیگابایت رم و 128 / 256 گیگابایت حافظه داخلی بود. تنظیمات دوربین آن شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی می‌شد. این دستگاه به یک باتری 4575 میلی آمپر ساعتی مجهز شده بود و از ویژگی‌های امنیتی مشابهی با همتای پرو خود برخوردار بود. هر دو مدل نیز مطابق استاندارد IP68 ساخته شده بودند و از این رو در مقابل گرد و غبار و آب مقاوم بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری پیکسل 8 گوگل و رنگ نعنایی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر