;
coinex

فروش مانیتور گیمینگ Redmi G34WQ در چین آغاز شد

فروش مانیتور گیمینگ Redmi G34WQ که اخیرا معرفی شده، از امروز در چین آغاز می‌شود. این مانیتور با قیمت باورنکردنی 1,499 یوان (تقریباً 210 دلار) در چین قابل خریداری است.

هرچند قیمت مانیتور ردمی G34WQ نسبت به مانیتورهای گیمینگ کم است، اما از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار است. در ادامه به مشخصات آن می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات مانیتور گیمینگ Redmi G34WQ

مانیتور Redmi G34WQ به صفحه نمایش خمیده 34 اینچی با انحنای 1500R و نسبت تصویر 21:9 مجهز شده است. این طراحی هدفمند تجربه تماشای مناسبی هم برای بازی و هم استفاده حرفه‌ای به ارمغان می‌آورد.

مانیتور به پنل LCD WQHD (2560 در 1440 پیکسل) تجهیز شده است. یکی از نقاط قوت آن نرخ تازه‌سازی 180Hz است که ترنزیشن‌های تصویری روان‌تری ارائه می‌دهد. این ویژگی همراه با پشتیبانی AMD FreeSync Premium و زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه، به ویژه برای بازی مفید است و باعث کاهش لگ می‌شود.

مانیتور ردمی G34WQ در عملکرد رنگی 95٪ از گستره رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و دقت رنگ آن کمتر از 2 است. منظور از دقت رنگ که به صورت delta-E یا DeltaE یا به اختصار dE بیان می‌شود، اختلاف آنچه نمایشگر نشان می‌دهد با رنگ یا رنگ‌های ایده‌آل است.

فروش مانیتور گیمینگ Redmi G34WQ در چین آغاز شد

این مشخصات نشان دهنده عملکرد قوی در بازتولید رنگ بوده که برای کارهایی که نیاز به دقت رنگ دارند بسیار حائز اهمیت است. مانیتور با توجه به راحتی کاربر طراحی شده و شامل گزینه‌های تنظیم ارتفاع، چرخش و کج‌شدن می‌شود و همچنین می‌توان آن را بر روی دیوار نصب کرد.

اضافه شدن یک چراغ LED حلقه ای RGB در پشت، جنبه زیبایی را افزوده است. برای اتصال، این مانیتور به 2 پورت DP 1.4 و 2 پورت HDMI 2.0 تجهیز شده است که امکانات مختلفی را برای ستاپ‌های متفاوت فراهم می‌کند.

این مانیتور با قیمت اصلی 1,999 یوان (حدود 280 دلار)، در حال حاضر با قیمت 1,499 یوان ارائه می‌شود. البته هنوز معلوم نیست که این مانیتور گیمینگ شیائومی به صورت جهانی عرضه می‌شود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مانیتور Redmi G34WQ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر