;
coinex

مانیتورهای گیمینگ ویوسونیک (ViewSonic) رسما معرفی شدند [+ قیمت و مشخصات]

مانیتورهای گیمینگ ویوسونیک با مشخصات برجسته و قابل توجهی مانند نرخ نوسازی متغیر (حداکثر 180 هرتز) معرفی شدند. در حال حاضر این چهار مانیتور برای خرید در آمازون قرار گرفته‌اند.

ویوسونیک از سری جدید مانیتورهای گیمینگ خود تحت عنوان Omni رونمایی کرد. این مجموعه مانیتورهای گیمینگ ویوسونیک شامل مدل‌های VX3219-2K-PRO-2،VX2758A-2K-PRO-2 و سری VX79-FHD می‌شود که با هدف افزایش تجربه لذت‌بخش بازی و سرگرمی به بازار عرضه خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات مانیتورهای گیمینگ ویوسونیک (ViewSonic)

دو مدل برتر این سری یعنی ویوسونیک Omni VX2479-HD-PRO و VX2779-HD-PRO به ترتیب دارای نمایشگرهای 24 اینچی 165 هرتزی و 27 اینچی 180 هرتزی هستند. نمایشگر IPS هر دو مدل از ویژگی‌های مشابهی مانند وضوح فول‌اچ‌دی، فناوری ضد تابش، پوشش 104 درصدی طیف رنگی sRGB، پشتیبانی از فناوری HDR10 و زمان پاسخدهی (MPRT) 1 میلی ثانیه برخوردار است. این دو مدل برای نصب راحت‌تر با استاندارد VESA Mount سازگار هستند و برای بهبود عملکرد گرافیکی از AMD Free Sync  پشتیبانی می‌کنند.

مانیتورهای گیمینگ ویوسونیک
مانیتور گیمینگ ویوسونیک

حال به سراغ دو مدل دیگر یعنی Omni VX3219-2K-PRO-2 و Omni VX2758A-2K-PRO-2 می‌رویم. مدل اول از یک صفحه نمایش 32 اینچی IPS QHD 2K با نرخ نوسازی 165 هرتز برخوردار است، در حالی که مدل دوم دارای صفحه نمایش 27 اینچی QHD IPS با نرخ نوسازی 170 هرتزی است. با این اوصاف، انتظار می‌رود که این مانیتورها تجربه بازی پیشرفته و تصاویر واضح با حداقل تاخیر را به کاربران ارائه دهند.

این دو مانیتور به فناوری AMD FreeSync Premium مجهز شده‌اند و با زمان پاسخگویی کمتر از 0.5 میلی ثانیه، گرافیک روان و نرمی را برای کاربران به ارمغان می‌آوردند. علاوه بر این، تنظیمات انحصاری ViewMode اعمال شده در برنامه‌های مختلف، عملکرد صفحه نمایش در حین بازی، تماشای فیلم و یا ادیت و ویرایش را بهبود می‌بخشد.

از دیگر ویژگی‌های این دو مانیتور می‌توان به پشتیبانی از فناوری HDR10، پوشش 137 درصدی طیف رنگی sRGB و نرخ نوسازی متغیر (یک گزینه کاربردی برای گیمرها) اشاره کرد. همچنین فناوری‌های‌ مخصوصی مانند فیلتر نور آبی و flicker-free (سوسو نزدن) برای مراقبت از چشم و سلامت بینایی کاربران به کار گرفته شده است. مانیتور Omni VX2758A-2K-PRO از ویژگی‌های کاربردی دیگری مانند تنظیم ارتفاع، شیب و چرخش برای سفارشی‌سازی مناسب هر شخص برخوردار است.

مانیتورهای سری Omni ویوسونیک با برچسب‌های قیمت زیر در هند به فروش می‌رسند:

  • مانیتور ViewSonic Omni VX2479-HD-PRO با قیمت 9999 روپیه
  • مانیتور ViewSonic Omni VX2779-HD-PRO با قیمت 11999 روپیه
  • مانیتور ViewSonic Omni VX2758A-2K-PRO-2 با قیمت 19499 روپیه
  • مانیتور ViewSonic Omni VX3219-2K-PRO-2 با قیمت 25499 روپیه

در حال حاضر مانیتورهای گیمینگ ViewSonic در پلتفرم‌های آنلاین محبوب مانند Amazon.in و Flipkart قرار گرفته‌اند و از طریق فروشگاه‌های خرده فروشی در سراسر هند نیز به راحتی در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مانیتورهای گیمینگ ویوسونیک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر