;
coinex

سامسونگ از مانیتورهای گیمینگ سری Odyssey با فناوری ضدانعکاس انحصاری رونمایی کرد [+مشخصات]

سامسونگ امروز مانیتورهای گیمینگ سری Odyssey را معرفی کرد که در نمایشگاه CES 2024 هفته آینده در لاس وگاس معرفی و رونمایی می شود.

مانیتورهای جدید OLED سامسونگ عملکرد و وضوح بصری مورد نظر گیمرها را ارائه می‌کنند و شامل Odyssey OLED G9 (مدل G95SD)، Odyssey OLED G8 (مدل G80SD) و Odyssey OLED G6 (مدل G60SD) می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مانیتورهای گیمینگ سری Odyssey سامسونگ

Odyssey OLED G9 یک مانیتور گیمینگ فوق عریض خمیده 49 اینچی با وضوح DQHD (5120 x 1440)، نسبت تصویر 32:9 و سایر ویژگی های ارتقا یافته است. Odyssey OLED G8 اولین مانیتور گیمینگ OLED 32 اینچی سامسونگ با رزولوشن 4K UHD (3,840 x 2,160) و نسبت تصویر 16:9 است. هر دو نمایشگر دارای نرخ رفرش 240 هرتز و زمان پاسخگویی 0.03 میلی‌ثانیه هستند. Odyssey OLED G6 یک مانیتور 27 اینچی QHD (2560 x 1440) است که از نسبت تصویر 16:9، نرخ رفرش‌ریت 360 هرتز و زمان پاسخ 0.03 میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کند.

هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگرها در سامسونگ الکترونیکس گفت: «در کنار سبک‌های بازی، پلتفرم‌های بازی نیز متنوع‌تر می‌شوند. مانیتورهای گیمینگ OLED Odyssey جدید سامسونگ، گیمرها را با محیط‌های بازی همه‌جانبه‌تر و فن‌آوری نوآورانه‌ای که تجربیات بازی آن‌ها را شخصی‌سازی می‌کند، هیجان‌زده می‌کند و برآورده کردن و فراتر رفتن از نیازهای در حال تکامل آن‌ها را به ارمغان می‌آورد.

مانیتورهای گیمینگ سری Odyssey

هر سه مدل جدید مانیتورهای گیمینگ سری Odyssey دارای فناوری OLED Glare-Free هستند که انعکاس نور را به حداقل می‌رساند و تجربه تماشای پیشرفته‌تری را بدون تجهیزات اضافی ممکن می‌سازد، بنابراین کاربران می‌توانند بازی‌هایی با روشنایی و رنگ ثابت تقریباً در هر محیط نور را بازی کنند.

با VESA DisplayHDR™ True Black 400، مانیتورها جزئیات باورنکردنی و رنگ‌های زنده را مستقل از بازی یا محتوای نمایش داده شده ارائه می‌دهند. علاوه بر این، آن‌ها از AMD FreeSync™ Premium Pro برای بازی‌های HDR بسیار روان و کم تأخیر پشتیبانی می‌کنند.

مانیتورهای گیمینگ سری Odyssey

مانیتورهای گیمینگ سری Odyssey با دو پورت HDMI 2.1، هاب USB و ورودی DisplayPort 1.4، اتصال فیزیکی جامعی را به همراه دارند. کاربران همچنین با سازگاری VESA mount2 و پایه قابل تنظیم ارتفاع (HAS) که دارای نقاط کنترل شیب، چرخان و pivot3 است، از راحتی و راحتی بهتری برخوردار خواهند شد.

Odyssey OLED G9 و Odyssey OLED G8 اکنون Multi Control را ارائه می‌کنند، ویژگی جدیدی که اتصال یکپارچه دستگاه را برای تجربه آسان‌تر و بهبودیافته چند دستگاهی فراهم می‌کند. Multi Control به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر و یا متن را بین مانیتور سامسونگ و سایر دستگاه‌های سامسونگ، از جمله گلکسی بوک، تبلت یا تلفن خود به‌طور یکپارچه انتقال دهند تا با استفاده از ماوس و صفحه‌کلید، فرآیند کاری راحت‌تر و کارآمدتر انجام دهند.

علاوه بر این، Odyssey OLED G9 و Odyssey OLED G8 شامل Samsung SmartThings Hub هستند. با هاب داخلی، کاربران می توانند برای کنترل دستگاه به دستگاه های مختلف اینترنت اشیا که با Matter و Home Connectivity Alliance (HCA) سازگار هستند متصل شوند.

مانیتورهای گیمینگ سری Odyssey

هنگام جابجایی از محل کار به بازی، مانیتورهای Odyssey OLED G9 و Odyssey OLED G8 مراکز سرگرمی یکپارچه هستند. مجهز به پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ و هاب گیمینگ سامسونگ، دسترسی به سرویس های پخش جریانی و بازی های ابری را بدون بارگیری، محدودیت های ذخیره سازی یا نیاز به رایانه شخصی یا کنسول فراهم می کند.

برای اولین بار، سامسونگ گزینه های تخت OLED را به سری مانیتورهای گیمینگ سری Odyssey و نسبت تصویر 16:9 را برای Odyssey OLED G8 و Odyssey OLED G6 آورده است. مدل‌های جدید از طراحی منحصربه‌فرد و باریک فلزی سری Odyssey OLED بهره می‌برند و شامل Core Lighting+ جدید می‌شوند تا در قاب‌های باریک خود قرار بگیرند.

Core Lighting+ با انتشار نور محیط از پشت مانیتور، کاربران را در محیط بازی و سرگرمی خود غرق می کند. و با دایره روشنایی چهار برابر باریکتر از مدل قبلی (مدل G95SC)، به طور یکپارچه با قاب فلزی باریک 3.9 میلی متری هماهنگ می شود. همچنین یک پایه فلزی باریک جدید وجود دارد که از ساختار مونتاژ بدون ابزار استفاده می‌کند و از صفحه فلزی 3 میلی‌متری استفاده می‌کند که با طراحی نمایشگر هماهنگی دارد و فضا را برای دستگاه‌های دیگر باز می‌کند.

با رونمایی از این مدل های جدید، سامسونگ خط تولید OLED خود را بیشتر تقویت کرده و جایگاه رهبری خود را در بازار مانیتورهای بازی تقویت کرده است. با هم، نوآوری‌های Odyssey OLED و پیشرفت‌های مداوم سری Odyssey Neo که سال گذشته شاهد عرضه اولین مانیتور گیمینگ Dual UHD جهان با 57 اینچی Odyssey Neo G9 (مدل G95NC) بود، ویژگی‌ها و عملکردی را ارائه می‌کنند که به شما کمک می‌کند آینده بازی را تعریف کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مانیتورهای گیمینگ سری Odyssey چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر