coinex
راهنمای خرید تکراتو

پرداخت 2 میلیارد تومان وام 5 درصد با فروش سیم‌ کارت رند !

شاید باورتان نشود که با فروش سیم‌ کارت رند می‌شود تا مبلغ 2 میلیارد تومان وام با نرخ سود 5 درصد دریافت کرد. این وام‌ها از کجا پرداخت می‌شود؟

افراد بسیار زیادی در کشور وجود دارند که دوست دارند پول خود را برای مواردی مانند خرید سیم‌کارت‌های رُند مصرف کنند. علاقه به شماره‌های رند و پرطرفدار آنقدر در بین افراد ثروتمند زیاد شده است که آنها حاضرند تا چندیدین میلیارد تومان برای صاحب شده این سیم‌کارت‌ها خرج کنند.

اگر سری به فضای مجازی و پلتفرم‌های تبلیغات بزنید، متوجه می‌شوید که چه قیمت‌های بالایی برای این سیم‌کارت‌ها اعلام می‌شود. اما مسئله فعلی ما این نیست؛ اخیراً مشاهده شده که مالکان شماره‌های رند اقدام به فروش سیم‌ کارت رند خود کرده و در ازای آن تا مبلغ 2 میلیارد تومان وام 5 درصد دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین اپراتور در حوزه پدافند غیرعامل معرفی شد

فروش سیم‌ کارت رند برای دریافت وام

اگر به دنبال خرید سیم‌کارت رند باشید با قیمت‌های عجیب و غریبی مواجه می‌شوید. قیمت سیم‌کارت‌های رند ۹۱۲ معمولا میلیونی است اما تا بالای 1 میلیارد تومان هم می‌رسد.

فروش سیم‌ کارت رند برای دریافت وام

به عنوان مثال فردی سیم‌کارت رند خود را به نرخ ۲ میلیارد تومان آگهی کرده است. چنین قیمتی در حقیقت برابر با پول یک خودروی وارداتی است.

در این میان برخی شرکت‌ها با دریافت سیم‌کارت‌های رند وام به ارزش آن می‌دهند که البته سود این وام‌ها ۵ درصد اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص بازار سیمکارت‌های رند و گرفتن وام با فروش آنها چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر