;
coinex

آیفون 16 پرومکس احتمالا از دوربین 48 مگاپیکسلی سونی استفاده خواهد کرد

اپل که همواره در صدد ارائه خدمات بهتر و البته گران‌تری نسبت به نسل قبلی محصولاتش، برای کاربران بوده، این‌بار در آیفون 16 پرومکس از لنز و سنسور 48 مگاپیکسلی سفارشی سونی با پشتیبانی 14 بیتی ADC و DCG استفاده خواهد کرد.

طبق گفته @digitalchatstation، آیفون 16 پرومکس دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی 1/1.14 اینچی سونی IMX903 با فناوری ترانزیستور دو لایه عرضه خواهد شد و با پشتیبانی 14 بیتی ADC و DCG، این دوربین کیفیت تصویر بهتری را نسبت به مدل قبلی خود یعنی آیفون 15 پرو مکس ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: Capture Button در آیفون 16 ممکن است قابلیت زوم و تنظیم فوکوس را ارائه دهد

دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 16 پرومکس

در ادامه تعهد اپل به بکار گرفتن لنز و دوربین برای عکاسی پیشرفته، آیفون 16 پرومکس دارای یک لنز تله فوتو پریسکوپ خواهد بود. با این حال، این گوشی با تغییراتی محسوس در ظاهرش همراه است. طبق اخبار منتشر شده قرار است  انحنای لبه صفحه نمایش افزایش یابد و شبیه یک منحنی ظریف با عمق مساوی شود.

علاوه بر این، گمانه زنی‌های مینگ-چی کو نشان می‌دهند که سری آیفون 16 پرو ممکن است از ماژول‌های لنز هیبریدی شیشه ای-پلاستیکی 1MG + 7P استفاده کند. انتظار می رود آیفون 16 پرو دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی باشد، در حالی که نسخه پرومکس از صفحه نمایش بزرگتر 6.9 اینچی بهره خواهد برد.

مینگ چی کو به ارتقای تصویربرداری قابل توجهی برای آیفون 16 پرو با سنسورهای دوگانه 48 مگاپیکسلی، اولین مورد برای اپل و لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو اشاره می‌کند. آیفون 16 پرو ممکن است یک لنز تترا منشوری تله فوتو 120 میلی متری مشابه آیفون 15 پرو مکس ارائه دهد. دوربین‌های جلوی مدل‌های سری آیفون 17 برای ارتقاء تنظیم شده‌اند و دارای سنسور 24 مگاپیکسلی و لنز 6P هستند.

اپل قصد دارد یک دکمه جدید دوربین با نام Nova را به طور خاص برای فیلمبرداری معرفی کند. این دکمه با استفاده از دکمه‌های خازنی و عملکردهای حسگر نیرو، با تلاش و تعهد همیشگی اپل برای افزایش تجربه ضبط ویدیو هماهنگ است.

آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس ساختار تیتانیوم درجه 5 (Ti-6Al-4V) را از آیفون 15 پرو حفظ خواهند کرد و ظاهری براق و بادوام خواهند داشت. همچنین اپل ممکن است رنگ‌های جدیدی را برای آیفون 16 معرفی کند.

از نظر عملکرد، مینگ چی کو و جف پو ادغام تراشه A18 Pro، پشتیبانی از Wi-Fi 7 و مودم اسنپدراگون X75 کوالکام را پیش‌بینی می کنند که سرعت دانلود 5G 7.5 گیگابیت بر ثانیه را تضمین می‌کند. همچنین شایعه شده که این سری دارای یک باتری مبتنی بر گرافن با ظرفیت 3355 میلی آمپر ساعت و طراحی پشته باتری جدید است که به طور بالقوه امکان شارژ سیمی 40 واتی را فراهم می‌کند.

از آنجایی که اپل به پیشبرد مرزهای فناوری گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد، آیفون 16 پرو مکس در آستانه تعیین معیارهای جدیدی در قابلیت‌های دوربین و عملکرد کلی است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشخصات دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 16 پرومکس چیست؟ لطفا  نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر