coinex
راهنمای خرید تکراتو

Capture Button در آیفون 16 ممکن است قابلیت زوم و تنظیم فوکوس را ارائه دهد

پس از افزودن دکمه Action به سری آیفون‌های 15 پرو، حال اپل در نظر دارد تا با افزودن Capture Button در آیفون 16 قابلیت زوم و تنظیم فوکوس را به این سری بیاورد.

دکمه اکشن جدید در مدل‌های آیفون 15 پرو بزرگ‌ترین تغییر فیزیکی بود که اپل در گوشی‌های هوشمند نسل بعدی خود ایجاد کرد. این عملکرد چند منظوره را در ازای سوئیچ بی صدا ارائه می‌دهد. اکنون، گزارشی جدید حاکی از آن است که سری آیفون 16 یک دکمه جدید دیگر را اضافه کرده و حتی برخی از عملکردهای آن را آشکار می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


Capture Button در آیفون 16

به گفته یکی از منابع معتبر، انتظار می‌رود آیفون‌های 2024 اپل دارای دکمه‌ی عکس‌برداری باشند که اهداف متعدد مرتبط با عکاسی را برآورده می‌کند. با استفاده از این دکمه، کاربران اساساً می‌توانند به برخی ویژگی‌ها دسترسی سریع داشته باشند. در این گزارش آمده است که دکمه Capture ممکن است عملکرد بزرگنمایی و همچنین تنظیمات فوکوس را ارائه دهد. بنابراین ممکن است به شما این امکان را بدهد که با کلیک چپ و راست بر روی دکمه ضبط آیفون 16 بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید.

همچنین می‌توان انتظار داشت که این دکمه از عملکردهای دیگر نیز پشتیبانی کند. فشار اعمال شده نیز توسط این دکمه قابل تشخیص است. به عبارت دیگر فشار سبک و سنگین تر اعمال متفاوتی را انجام می‌دهند. برای مثال، یک فشار سبک تنظیم فوکوس را دریافت می‌کند و فشار سنگین‌تر ممکن است به عنوان دکمه شاتر عمل کند. این گزارش ادعا می‌کند که دکمه کپچر در سمت راست آیفون‌های آینده، درست زیر دکمه پاور قرار خواهد گرفت.

از آنجایی که غول کوپرتینویی جدیدترین تغییرات و ویژگی‌ها را برای مدل‌های پیشرفته‌تر پرو ارائه می‌کند، آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس احتمالاً دارای این دکمه خواهند بود. همچنین در اوایل این هفته جزئیات ساخت و دوربین آیفون 16 پرو را گزارش کردیم. یک گزارش جداگانه همچنین نشان داد که آیفون 16 و آیفون 16 پلاس پایه دارای 8 گیگابایت رم و وای فای 6E هستند. در آینده قطعا جزئیات بیشتری از این پرچمدار اپل خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد Capture Button در آیفون 16 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر