;
coinex

سامسونگ از حافظه اس اس دی 990 Evo با عملکرد بهتر و مصرف انرژی کمتر رونمایی کرد

سامسونگ از حافظه اس اس دی 990 Evo با عملکرد بهتر و مصرف انرژی کمتر رونمایی کرد. این حافظه که یک درایو حالت جامد پیشرفته بوده که نسبت به مدل قبلی خود یعنی 970 EVO Plus به طرز چشمگیری پیشرفت کرده است.

جدیدترین محصول سامسونگ با هدف بهبود تجربه کاربر در انجام فعالیت‌های محاسباتی مختلف مانند بازی، کار حرفه‌ای و ویرایش ویدئو و عکس نسبت به 970 EVO Plus تا 43٪ بازدهی خود را افزایش داده و یک انتخاب همه کاره و کارآمد برای مصرف‌کنندگان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: احتمالا ردمی K70 اولترا با 24 گیگابایت رم LPDDR5T و حافظه ذخیره‌سازی 1 تراباتی UFS 4.0 عرضه شود

حافظه اس اس دی 990 Evo عملکرد بهتری ارائه می‌کند

SSD 990 EVO  به دلیل اینکه از استانداردهای PCIe 4.0 x4 و PCIe 5.0 x2 پشتیبانی می‌کند،  آن را با رابط های محاسباتی فعلی و آینده سازگارخواهد کرد. فرم فاکتور M.2 2280 و حافظه فلش V-NAND TLC به عملکرد بالای آن کمک می کند. SSD سرعت خواندن و نوشتن متوالی چشمگیر را به ترتیب تا 5000 مگابایت بر ثانیه و 4200 مگابایت بر ثانیه در کنار سرعت خواندن/نوشتن تصادفی تا 700k/800k IOPS ارائه می‌کند.

این ویژگی‌ها زمان بارگذاری سریع و دسترسی سریع به فایل‌های حجیم را تضمین می‌کنند و تجربه کلی محاسبات را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند.

از بابت تامین امنیت نیز جای نگرانی نیست، چراکه به رمزگذاری AES 256 بیتی مجهز است. علاوه بر این، تراشه کنترلر خودساخته سامسونگ به نام S4LY022 ارائه می‌شود که نه تنها قدرت را 70 درصد در مقایسه با 970 EVO Plus افزایش می دهد، بلکه به افزایش عمر باتری رایانه نیز کمک می‌کند. همچنین به لطف ویژگی “استندبای جدید” امکان اعلان‌های کم‌مصرف نیز فراهم است.

SSD سامسونگ 990 EVO به دلیل بهره وری انرژی بهبود یافته خود متمایز است و تا 70 درصد  عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های پیشین خود دارد. این ویژگی به ویژه برای کاربرانی که از عمر باتری دستگاه خود‌آگاه هستند مفید است. علاوه‌براین، از یک راه‌حل حرارتی هوشمند برای حفظ دمای عملیاتی بهینه استفاده کرده و عملکرد ثابت را بدون به خطر انداختن یکپارچگی درایو تضمین می‌کند.

محصول معرفی شده‌ی ساسمونگ در ظرفیت‌های 1 ترابایت و 2 ترابایت موجود است. نوع چینی 1 ترابایتی 679 یوان قیمت دارد؛ در حالی که قیمت‌های خرده فروشی پیشنهادی سازنده برای بازار جهانی 124.99 دلار برای مدل 1 ترابایتی و 209.99 دلار برای مدل 2 ترابایتی تعیین شده است. سامسونگ همچنین مجموعه نرم افزاری جامعی به نام Samsung Magician را برای انتقال داده‌ها، نظارت بر سلامت درایو و بروزرسانی سیستم عامل به موقع ارائه می‌دهد. SSD 990 EVO با پنج سال گارانتی محدود ارائه می‌شود که به مصرف کنندگان در مورد سرمایه‌گذاری خود آرامش خاطر را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما عملکرد حافظه اس اس دی 990 Evo چگونه خواهد بود؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر