;
coinex

نمونه تصاویر دوربین گلکسی S24 اولترا ؛ مقایسه با آیفون 15 پرو مکس و گلکسی اس 23 اولترا

اولین نمونه تصاویر ضبط شده توسط دوربین گلکسی S24 اولترا منتشر شد. همچنین این تصاویر در کنار نمونه عکس‌های گرفته شده با آیفون 15 پرو مکس و گلکسی اس ۲۳ اولترا برای مقایسه بهتر قرار گرفته‌اند.

اولین تصاویر تهیه شده با دوربین گلکسی اس 24 اولترا به صورت رسمی منتشر شد. با وجود اینکه همه این مجموعه‌ها بخشی از خوبی‌های هوش مصنوعی را برای ارتقای سیستم دوربین خود به سطح بعدی دریافت می‌کنند، اما به نظر می رسد بهترین کیفیت ارائه شده متعلق به گلکسی اس 24 اولترا است.

بیشتر بخوانید: سری گوشی‌های گلکسی S24 از تصاویر پس‌زمینه همیشه روشن پشتیبانی می‌کنند

نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین گلکسی S24 اولترا

در ادامه مقایسه‌ای بین دوربین تله‌فوتوی 50 مگاپیکسلی 5X جدید گلکسی S24 اولترا با دوربین تله‌فوتوی 10 مگاپیکسلی موجود در گلکسی اس 23 اولترا و همچنین دوربین 12 مگاپیکسلی 5 ایکس در آیفون 15 پرو مکس، صورت گرفته است. به خاطر داشته باشید که همه این دوربین‌ها دارای یک لنز پریسکوپ هستند که به آنها اجازه می‌دهد بدون نیاز به بزرگ بودن فیزیکی و اشغال فضای زیادی به زوم فوق العاده‌ای دست یابند. برای دیدن این تصاویر به سایت آرنا مراجعه کنید. مقایسه تصاویر شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

سامسونگ ادعا می‌کند که گلکسی اس 24 رنگ‌های طبیعی‌تری دارد. البته عکاسی در محیطی با نور مصنوعی کمی دشوار است، اما ناگفته نماند که اینها فقط عکس‌های فوری سریعی هستند که در طول تجربه عملی با گوشی گرفته شده‌اند.

به نظر می‌رسد که در زوم 10 برابری دوربین 10 برابری اختصاصی گلکسی اس 23 و به طور قابل توجهی بهتر از آیفون 15 پرومکس است. ما یک آزمایش عمیق و مناسب از این و بقیه سیستم دوربین انجام خواهیم داد، بنابراین مطمئن شوید که ببینید S24 Ultra چگونه با بزرگترین رقیب خود مقایسه می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تصاویر ثبت شده توسط دوربین گلکسی S24 اولترا چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر