coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ گلکسی A55 در پایگاه صدور گواهی Bluetooth SIG رویت شد

گوشی جدید سامسونگ گلکسی A55 در حال توسعه بوده و تاکنون در چند پایگاه صدور گواهی مشاهده شده است. چندی پیش نیز آن را در پایگاه صدور گواهی Bluetooth SIG رویت کرده‌اند.

غول تکنولوژی کره‌ای، گوشی Galaxy A55 5G خود را در پایگاه داده Bluetooth SIG با شماره مدل SM-A556E به نمایش گذاشته است. علاوه بر نام مستعار آن، قرار گیری در این فهرست پشتیبانی از بلوتوث 5.4 را نیز تأیید می‌کند. ظاهرشدن این دستگاه در این پایگاه داده می‌تواند نشانه‌ای از تاریخ عرضه نزدیک آن باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی A55

متأسفانه، جزئیات دقیق دیگری مانند مشخصات در این پایگاه داده فاش نشده است. در همین مدت اخیر، گوشی گلکسی آ 55 فایوجی در پایگاه‌های صدور گواهی TUV Rheinland و 3C مشاهده شده است. این‌ گواهی‌ها نشان می‌دهند که این دستگاه از شارژ سریع با سیم 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

با توجه به گزارشات قبل، انتظار می‌رود که این مدل در بازه زمانی بین آوریل و ژوئن 2024 عرضه شود. احتمالاً گلکسی A55 فایوجی دارای یک صفحه نمایش اولد 6.5 اینچی با رزولوشن Full HD+ و نرخ رفرش ریت 120Hz خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A55 در پایگاه صدور گواهی Bluetooth SIG رویت شد

احتمالا قلب تپنده این دستگاه چیپست Exynos 1480 به همراه یک GPU ای‌ام‌دی باشد و یک باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی آن را تامین کند. در پشت گوشی، یک دوربین سه‌گانه قرار دارد که شامل یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی است. در بخش جلو هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی قرار دارد. اطلاعات دیگری در خصوص این گوشی در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

با توجه به اطلاعاتی که فاش شده، نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی Galaxy A55 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر