;
coinex

گوشی ارزانقیمت اینفینیکس اسمارت 8 پرو (Infinix Smart 8 Pro) معرفی شد [+ مشخصات فنی]

گوشی ارزانقیمت اینفینیکس اسمارت 8 پرو با مشخصات قابل توجهی مانند صفحه نمایش 90 هرتزی، دوربین 50 مگاپیکسلی و تراشه مدیاتک رسما معرفی شد.

اینفینیکس با رونمایی از گوشی اسمارت 8 پرو، سری Smart 8 خود را گسترش داد. مدل پرو نیز مانند مدل پایه این سری، یک محصول اقتصادی و در عین حال زیبا و قوی محسوب می‌شود. متاسفانه هنوز قیمت و بازارهای هدف این دستگاه مشخص نشده اما در ادامه نگاهی بر ویژگی‌ها و مشخصات آن خواهیم داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی گوشی ارزانقیمت اینفینیکس اسمارت 8 پرو

اینفینیکس Smart 8 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با وضوح 720 در 1612 پیکسل (اچ‌دی پلاس) و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. در بالای این نمایشگر یک سوراخ پانچ جهت قرارگیری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده و برای امنیت کاربران نیز از قابلیت بازگشایی قفل با چهره و اسکنر اثر انگشت در لبه کناری استفاده شده است.

گوشی ارزانقیمت اینفینیکس اسمارت 8 پرو

این دستگاه با رابط کاربری XOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 کار می‌کند و از تراشه هلیو G36 مدیاتک به همراه 4 / 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و 128 / 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. شایان ذکر است که امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق اسلات کارت حافظه microSD فراهم شده است. وظیفه تامین انرژی نیز بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی است که از طریق درگاه USB تایپ C انجام می‌شود.

تنظیمات دوربین اینفینیکس اسمارت 8 پرو شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.85، یک لنز هوش مصنوعی و یک فلاش حلقه‌ای با چهار LED می‌شود. از دیگر مشخصات اینفینیکس اسمارت 8 پرو می‌توان به وایفای i 802.ac، بلوتوث 5.0 و جک هدفون 3.5 میلی‌متری، ابعاد 163.6 در 75.6 در 8.5 میلی‌متر و وزن 189 گرم اشاره کرد.

گوشی اقتصادی Infinix Smart 8 Pro در چهار رنگ مشکی، سفید، طلایی و آبی به بازار عرضه خواهد شد. همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، قیمت دقیق این گوشی هنوز اعلام نشده اما با نگاهی به مشخصات می‌توان حدس زد که قیمت آن زیر 100 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ارزانقیمت اینفینیکس اسمارت 8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر