;
coinex

راه‌اندازی دفتر پایش محتوا در ایکس؛ سیاست‌های ضد کودک آزاری X

فضای مجازی و چالش‌هایی که برای کودکان به دنبال دارد، همواره انگیزه‌ای بوده تا توسعه‌دهندگان، این رده سنی را از گزند آسیب‌ها در امان نگه‌دارند. شبکه ایکس که در گذشته به نام توییتر شناخته می‌شد نیز از این قاعده نیست و سیاست‌های ضد کودک آزاری را در دستور کار قرار داده است.

درراستای سیاست‌های ضد کودک آزاری ایکس، جو بناروچ رئیس عملیات تجاری این پلتفرم اجتماعی اعلام کرد که: این شرکت می‌خواهد 100 ناظر محتوا در مناطق مختلف به استخدام درآورد. این گروه قرار است مواد مبارزه با محتوای سوءاستفاده از کودکان را مورد بررسی قرار دهد؛ در کنار این موضوع این گروه به اجرای سایر مقررات وضع‌شده در ایکس کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: با قابلیت جدید مایکروسافت تیمز برگزاری جلسات آنلاین سه‌بعدی میسر خواهد شد

سیاست‌های ضد کودک آزاری X

بناروچ می‌گوید که ایکس برنامه‌ای برای کسب و درآمد از طریق کاربران کودکانش ندارد اما مهم است که سرمایه‌گذاری‌هایی در این زمینه انجام دهیم تا از مجرمانی که از پلتفرم ما برای هرگونه توزیع یا تعامل با محتوای علم رایانه و مهندسی استفاده می‌کنند، جلوگیری کنیم. افراد برای افتتاح حساب در «ایکس»  باید حداقل 13 سال سن داشته باشند و این شرکت می‌گوید کمتر از یک درصد از کاربران روزانه آن، بین 13 تا 17 سال سن دارند. افراد 17 ساله و پایین‌تر از این سن، نمی‌توانند هدف تبلیغات کنندگان قرار گیرند.

قرار است به زودی لیندا یاکاریتو مدیرعامل ایکس و همچنین مدیرعاملان شرکت‌های بزرگ دیگر مانند متا، اسنپ، تیک تاک و دیسکورد در کمیته‌ی قضایی که سنا به منظور بررسی مسائل ایمنی آنلاین کودکان برگزار خواهد کرد، شرکت کنند.

بلومبرگ گزارش کرده که مدیرعامل ایکس هفته‌‌ی پیش در واشنگتن بوده و با سناتورهای هر دو حزب قبل از این جلسه به گفتگو نشسته و از تلاش‌های ایکس پیرامون انواع محتوای مشکل‌‌ساز صحبت کرد و تلاش کرده تا از سیاست‌هایی که ایکس نسبت به این مساله و همچنین تمایزی که با توییتر دارد، دفاع کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سیاست‌های ضد کودک آزاری X که قرار است اعمال کند چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر