coinex
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات عرضه 35 هزار خودرو ویژه دهه فجر

پس از اختصاص ارز به خودروسازان مونتاژی توسط بانک مرکزی، دو شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو در اقدامی  عرضه 35 هزار خودرو ویژه دهه فجر آغاز خواهند کرد.

طبق اخبار منتشر شده، فروش 10 مدلی که این شرکت عرضه‌ خواهند کرد، به صورت قطعی بوده و طی زمان 90 روز تحویل مشتریان خواهد شد.

مدیربازاریابی شرکت کرمان موتور درباره‌ی عرضه 35 هزار خودرو ویژه دهه فجر گفت: در دهه فجر محصولاتی از این شرکت عرضه خواهد شد که امیدوارند با این عرضه قیمت محصولات کرمان موتور نیز کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: فروش محصولات سایپا ویژه دهه فجر ؛ شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش سایپا [+جزئیات]

عرضه 35 هزار خودرو ویژه دهه فجر

مصطفی جعفری افزود: قطعا زمان تحویل خودروها به سال آینده موکول خواهد شد؛ با اینحال ما تلاش می‌کنیم تا در بهترین شرایط خودروها را عرضه کنیم. متاسفانه در سال جاری با برخی مشکلات برای تامین ارز مواجه بودیم که منجر شد نتوانیم همگام با برنامه سالانه تولید داشته باشیم. اما امیدواریم با توجه به مکاتبات و جلسات خوبی که با وزارت صمت داشتیم و با کمک بانک مرکزی در مورد تخصیص به موقع ارز، در سال اینده تولید خود را افزایش دهیم

جعفری همچنین درباره‌ی خودروهای وارداتی نیز بیان کرد: «از سال‌ها قبل مجموعه کرمان خودرو نماینده هیوندای بود و با توجه به ارتباطاتی که با این شرکت کره‌ای داشتیم و مجهز بودن سیستم خدمات پس از فروش ما به دستگاه‌ها، قطعات و دانش تعمیر و نگهداری این خودرو اقدام به واردات محصولات این برند کره‌ای کردیم.»

در ادامه گفت: با توجه به محدودیت‌های تعیین شده ما تنها توانستیم خودروهایی که زیر 20 هزار دلار قیمت دارند را وارد کنیم؛ این درحالی است که بیشتر خودروهای تولیدی شرکت هیوندای بالای این رقم قیمت دارند.

مدیربازاریابی کرمان موتور همچنین گفت: «  در صورت تامین ارز مشکلی برای واردات خودرو نداریم ضمن آنکه همزمان تلاش داریم تا عمق داخلی‌سازی خودروها را افزایش دهیم. اکنون نیز نمی‌توان به کرمان موتور یک خودروساز مونتاژی گفت زیرا در برخی خودروها بیش از ۵۰ درصد قطعات داخلی هستند خودرویی مانند J۴ را حتی خودمان تغییراتی در آن اعمال کردیم خودرو J۷ توسط مهندسان ایرانی که در ایتالیا تحصیل کرده‌اند طراحی شده است.»

در نهایت جعفری به واردات خودروهای جدید با برندهای مختلف اشاره کرد و گفت که امیدوارند در سسال آینده علاوه بر افزایش تولید در این خصوص نیز اقدام لازم را انجام دهند و خودروهای بیشتری را وارد کشور کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی عرضه 35 هزار خودرو ویژه دهه فجر چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    لطف کنید خودروهای بهمن موتور و ایران خودرو هم‌ اضافه کنید یه ویژگی های خاص برای مادران داشته باشید

    پاسخ

    لطف کنید خودروهای بهمن موتور و ایران خودرو هم‌ اضافه کنید یه ویژگی های خاص برای مادران داشته باشید با تشکر

    پاسخ

    مردم هدف شما خودروییهای اشغال و میدونه بالابردن قیمت خودرو در کارخانه و پایین کشیدن قیمت خودروی دست مردم اگه راسته قیمت سالهای گذشته با امثالرو تو کارخانه نگاه کنید تف یشرفتون سود بردین تا دست مردم یه خودرو رسید بیچارشون کردید خیلیها زندگیشونو فروختن به امید برنده شدن و یه سودی بردن ولی شما چه گوهی خوردید تف

    پاسخ