coinex
راهنمای خرید تکراتو

نتایج بنچمارک شیائومی 14 اولترا در پایگاه اطلاعاتی Geekbench قرار گرفت

انتشار نتایج بنچمارک شیائومی 14 اولترا در گیک‌بنچ، قدرت سخت افزار این گوشی را به رخ جهانیان کشید. کسب بالاترین امتیازهای ممکن در Geekbench 4!

چندی پیش رئیس گروه شیائومی با انتشار تیزری در شبکه اجتماعی ویبو از عرضه قریب‌الوقوع گوشی شیائومی 14 اولترا خبر داد. اوایل امروز نیز گزارشی منتشر شد که به عرضه شدن Xiaomi 14 Ultra تا پایان ماه فوریه اشاره داشت. به همین ترتیب، ماه‌ها است که شایعات و اخبار گوناگون پیرامون گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا در سطح اینترنت پخش می‌شوند. اکنون، پرچمدار آینده این شرکت در پلتفرم بنچمارک Geekbench قرار گرفته و الحق که قدرتمند هم ظاهر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نتایج بنچمارک شیائومی 14 اولترا

شیائومی 14 Ultra با شماره مدل 24030PN60G به تازگی در پایگاه داده و اطلاعات Geekbench ظاهر شده است. حرف G در شماره مدل این گوشی، نشان دهنده نسخه جهانی یا همان گلوبال است. این شماره مدل با سایر گواهینامه‌های قبلی نیز مطابقت دارد.

طبق آنچه که در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته، این گوشی هوشمند دارای یک مادربرد با کد aurora و هشت هسته با حداکثر سرعت 3.30 گیگاهرتز خواهد بود. این تراشه که به احتمال زیاد همان اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام است با پردازنده گرافیکی Adreno 750 جفت خواهد شد.

نتایج بنچمارک شیائومی 14 اولترا

طبق گفته Geekbench، شیائومی 14 اولترا به 16 گیگابایت رم داخلی مجهز خواهد شد، البته احتمال عرضه کانفیگ‌های بیشتر نیز وجود دارد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 14 از پیش نصب شده وارد بازار خواهد شد.

شایان ذکر است که Xiaomi 14 Ultra در Geekbench 4 در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به طور غیرعادی امتیاز بالایی را کسب کرده است. امتیاز این گوشی در دو آزمون به ترتیب برابر 9317 و 26523 بوده است.

شیائومی 14 Ultra تاکنون گواهی‌های مختلفی از جمله BIS ،EEC و IMEI را دریافت کرده است. افشاگری به نام DCS نیز مدعی شده که این گوشی برای اولین بار در جهان از شارژ بی‌سیم 80 واتی پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر مشخصات شیائومی 14 اولترا که تاکنون فاش شده می‌توان به صفحه نمایش خمیده 1440p، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک، اتصال ماهواره‌ای و چهار دوربین 50 مگاپیکسلی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نتایج بنچمارک شیائومی 14 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر