coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کلیدی گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4 پیش از عرضه رسمی فاش شد

مشخصات کلیدی گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4 به همراه شماره مدل‌های جهانی و چینی آن پیش از عرضه رسمی فاش شدند. این گوشی در نیمه دوم سال جاری معرفی خواهد شد.

شیائومی امسال به احتمال زیاد از دو گوشی هوشمند تاشو در چین رونمایی خواهد کرد. اولین گوشی که گمان می‌رود شیائومی میکس فلیپ باشد، یک گوشی تاشو عمودی است و احتمالا تا پایان فوریه همراه با شیائومی 14 اولترا عرضه خواهد شد.

مدل دیگر شیائومی میکس فولد 4 است که انتظار می‌رود در نیمه دوم سال جاری معرفی شود. حال امروز پیش از عرضه رسمی، وب‌سایت GSMChina با بررسی کدهای Mi به برخی از مشخصات کلیدی شیائومی Mix Fold 4 دست یافته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت GSMChina، اسم رمز Ruyi در میان کدهای می ممکن است که با گوشی شیائومی میکس Fold 4 مرتبط باشد. شماره مدل جهانی و چینی این دستگاه به ترتیب 2405CPX3DG و 2405CPX3DC اعلام شده و شماره مدل داخلی دستگاه نیز n8 خواهد بود.

انتظار می‌رود که Xiaomi Mix Fold 4 با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و رابط کاربری جدید شیائومی یعنی HyperOS (مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14) به بازار عرضه شود.

گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4

شایعات پیرامون Mix Fold 4 نشان می‌دهند که این گوشی در نیمه دوم سال 2024 وارد بازار خواهد شد. رقم 2405 در شماره مدل این دستگاه می‌تواند نشانه‌ای از عرضه آن در ماه می باشد. طبق گفته‌های وب‌سایت GSMChina، میکس فولد 4 به همراه یک دستگاه دیگر برای ورود به بازار معرفی خواهد شد، با این حال هیچ اطلاعاتی درباره این دستگاه ناشناخته و مرموز فاش نشده است.

گزارش‌های دیگر خبر از وجود اتصال ماهواره‌ای دو طرفه در میکس فولد 4 می‌دهند. متاسفانه درباره سایر مشخصات این گوشی هنوز گزارشی منتشر نشده است و برای اطلاع از آنها باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

درباره دیگر گوشی‌های در راه شیائومی یعنی شیائومی میکس فلیپ (Mix Flip) و شیائومی 14 اولترا (Xiaomi 14 Ultra) نیز گفته می‌شود که هر دو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه وارد بازار خواهند شد. به احتمال زیاد در رویداد معرفی آتی شیائومی، شاهد رونمایی از این دو گوشی مورد انتظار در کنار تبلت‌های سری پد 7 خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر