;
coinex

بهترین فیلم های هیلاری سوانک ؛ معرفی 17 عنوان برتر

هیلاری سوانک از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازیگران زن هالیوود محسوب می‌شود. در این مطلب به معرفی بهترین فیلم های هیلاری سوانک می‌پردازیم.

کمتر بازیگر زنی را می‌توان پیدا کرد که در بازه زمانی کوتاهی دو جایزه اسکار به دست آورده باشد. این امر در مورد بازیگران مرد هم بسیار کم رخ می‌دهد، اما هیلاری آن سوانک کسی بوده که این اتفاق نامحتمل را رقم زده است.

هیلاری سوانک اولین اسکار خود را در سال 1999 برای بازی در فیلم «پسرها گریه نمی‌کنند» کسب کرد و پس از آن، در سال 2004 برای بازی در فیلم «محبوب میلیون دلاری» دومین اسکار نقش اول زن را دریافت کرد.

در شرایطی که انتظارات برای هیلاری، ادامه مسیر ستاره شدن بود، او از اواسط دهه 2000 مسیر کم‌کاری و نپذیرفتن نقش‌های اصلی را پیش گرفت و به تدریج کمتر مورد توجه قرار گرفت. با وجود این، کارنامه کاری هیلاری سوانک پر از فیلم‌های تماشایی است و ما در ادامه به مهمترین آن‌ها می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین فیلم های هیلاری سوانک

قبل از پرداختن به کارنامه کاری و فیلم های هیلاری سوانک بد نیست نیم نگاهی به زندگینامه او داشته باشیم. هیلاری آن سوانک در 30 ژوئیه 1974 در لینکلن در ایالت نبراسکا آمریکا به دنیا آمد.

استعداد هنری هیلاری از همان دوران کودکی و مدرسه رخ‌نمایی می‌کرد و اولین بار توسط تهیه‌کننده‌ای به نام سوزی ساچس برای نمایش‌های مدرسه‌ای مورد استفاده قرار گرفت.

در سال 1990 هیلاری و مادرش به لس‌آنجلس مهاجرت کردند و در نتیجه، هیلاری توانست به طور جدی و حرفه‌ای وارد سینما شود. بازی در فیلم‌های بافی، قاتل خوش‌آشام و کاراته کید بعدی، نخستین گام‌های جدی او در دنیای سینمای حرفه‌ای محسوب می‌شود.

هیلاری سوانک از آن دست بازیگرانی است که برای باورپذیر کردن نقش‌های خود هرکاری می‌کند. به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای او برای عزیز میلیون دلاری ناگزیر به افزایش وزن 9 کیلوگرمی و ماهیچه‌سازی در بدن خود شد یا در پسرها گریه نمی‌کنند مشکلات سلامتی زیادی تجربه کرد.

چند هفته قبل از ایفای نقش در پسرها گریه نمی‌کنند، هیلاری موهای سر خود را تراشید، به میان جمع‌های پسرانه رفت و جالب اینکه پسرها نیز معمولا فریب رفتار او را می‌خوردند. در ادامه اما به معرفی بهترین فیلم های هیلاری سوانک می‌پردازیم.

بافی قاتل خوش‌آشام‌ها (Buffy the Vampire Slayer)

بهترین فیلم های هیلاری سوانک
بهترین فیلم های هیلاری سوانک
  • کارگردان: فران روبل کوزی
  • بازیگران: هیلاری سوانک، کریستی سوانسون، دونالد ساترلند، پل روبنز، روتخر هاور، لوک پری
  • ژانر: اکشن، کمدی، فانتزی
  • IMDb: امتیاز 5.7

بافی قاتل خوش‌آشام‌ها یکی از بهترین فیلم های کمدی هیلاری سوانک و محصول سال 1992 است. این یکی از اولین نقش‌آفرینی‌های سوانک در هالیوود محسوب می‌شود و داستان آن درباره شخصیتی به نام بافی سامرز است که در بسیاری از کمیک‌های آمریکایی حضور دارد.

بچه کاراته‌کار بعدی (The Next Karate Kid)

بهترین فیلم های اکشن هیلاری سوانک

  • کارگردان: کریستوفر کین
  • بازیگران: هیلاری سوانک، پت موریتا، مایکل آیرون‌ساید، کنستانس تورز، والتون گوگینس
  • ژانر: اکشن، درام، خانوادگی
  • IMDb: امتیاز 4.5

کاراته کید 4 یا بچه کاراته کار بعدی، یک درام آمریکایی در سبک رزمی و محصول سال 1994 است. در این مورد از بهترین فیلم های هیلاری سوانک او در نقش جولی پیرس در کنار پت موریتا به ایفای نقش پرداخته است. این اولین حضور سوانک در نقش اصلی در سینما محسوب می‌شود.

کارگردانی این فیلم برعهده کریستوفر کین بوده و فیلمنامه را مارک لی تهیه کرده است. همچنین این اولین فیلم این مجموعه محسوب می‌شود که در آن رالف ماکیو نقش اصلی دنیل لاروسو را بازی نمی‌کند.

داستان فیلم که از جمله بهترین فیلم های اکشن هیلاری سوانک محسوب می‌شود درباره آقای میاگی است که برای شرکت در مراسم بزرگداشت سربازان ژاپنی حاضر در جنگ جهانی دوم به بوستون سفر کرده است. او در این شهر با همسر یکی از افسران ملاقات کرده و با نوه او به نام جولی آشنا می‌شود.

جولی یک نوجوان پرخاشگر است که بعد از مرگ پدر و مادر خود در یک تصادف رانندگی، با مشکلات روحی شدیدی دست‌وپنجه نرم می‌کند. ماجرا از جایی آغاز می‌شود که آقای میاگی تصمیم می‌گیرد به جولی کاراته بیاموزد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ساندرا بولاک

بهترین فیلم های جولین مور

پسرها گریه نمی‌کنند (Boys Don’t Cry)

بهترین فیلم های کمدی هیلاری سوانک

  • کارگردان: کیمبرلی پیرس
  • بازیگران: هیلاری سوانک، کلویی سونی، پیتر سارسگارد، برندان سکستون سوم، لیسی گورنسن
  • ژانر: بیوگرافی، جنایی، درام
  • IMDb: امتیاز 7.5

پسرها گریه نمی‌کنند یکی از بهترین فیلم های هیلاری سوانک است که اولین گلدن گلوب و اولین اسکار نقش اول زن را برای او به ارمغان آورد. داستان این فیلم درباره زندگی یک شخصیت تراجنسی به نام براندون تینا است که نقش او را هیلاری سوانک ایفا می‌کند.

گفتنی است که این فیلم در سال 2019 توسط کتابخانه کنگره به عنوان یک اثر فرهنگی، تاریخی یا به لحاظ زیباشناختی مهم در فهرست ملی ثبت فیلم ایالات متحده ثبت شد.

داستان فیلم روایتگر زندگی براندون تینا، یک جوان تراجنسی است که نام او در زمان تولد تینا رنا براندون بوده است. از زمانی که برادر دوست‌دختر قبلی براندون متوجه تراجنس بودن او می‌شود، براندون به مرگ تهدید می‌شود. کمی بعد از آن هم یک دعوا در یک بار سبب می‌شود تا عموزاده‌اش او را از تریلر محل سکونتش بیرون کند.

براندون بعد از این اتفاقات به فالزسیتی در نبراسکا می‌رود و در آنجا با جان لاتر، تام نیسن و دوستان آن‌ها به نام‌های کاندس و لانا تیسدل آشنا می‌شود. براندون که ظاهری شبیه پسران دارد وارد یک رابطه عاشقانه با لانا می‌شود و لانا از وضعیت بدن او بی‌اطلاع است.

این دو تصمیم می‌گیرند به ممفیس بروند تا لانا بتواند به خوانندگی کارائوکه که کار ایده‌آل اوست بپردازد و در همین حین متوجه وضعیت خاص براندون می‌شود. برخلاف انتظار اما این اطلاع از وضعیت براندون باعث قطع رابطه این دو نمی‌شود، بلکه لانا با او صمیمی‌تر می‌شود. در مجموع تماشای این مورد از بهترین فیلم های هیلاری سوانک را از دست ندهید.

هدیه (The Gift)

فیلم های هیلاری سوانک

  • کارگردان: سام ریمی
  • بازیگران: هیلاری سوانک، کیت بلانشت، جووانی ریبیسی، کیانو ریوز، کیتی هلمز، گرگ کینر
  • ژانر: درام، فانتزی، ترسناک
  • IMDb: امتیاز 6.7

هدیه به عنوان یکی از برترین فیلم های هیلاری سوانک، اثری مهیج و ماورایی به کارگردانی سام ریمی است که در سال 2000 منتشر شد.

داستان در شهر کوچک جورجیا و حول شخصیتی به نام آنی ویلسن با بازی کیت بلانشت جریان دارد. آنی یک زن بیوه و مادر سه فرزند است که با تحلیل روانی همسایگان خود، درآمد مختصری برای خود دست و پا کرده است. او خیلی زود درگیر ماجرای یک قتل می‌شود و می‌کوشد با شم کارآگاهی خود، قاتل را پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های بن استیلر

بهترین فیلم های ایمی آدامز

بی‌خوابی (Insomnia)

بهترین فیلم های هیلاری سوانک

  • کارگردان: کریستوفر نولان
  • بازیگران: هیلاری سوانک، آل پاچینو، رابین ویلیامز،
  • ژانر: درام، معمایی، تریلر
  • IMDb: امتیاز 7.2

بی‌خوابی یکی از بهترین فیلم های هیلاری سوانک است که حاصل همکاری او با کریستوفر نولان محسوب می‌شود. این فیلم روانشناسانه و معمایی در واقع بازسازی از یک فیلم نروژی مربوط به سال 1997 است.

در فیلم نولان بازیگران بزرگی چون آل پاچینو، رابین ویلیامز و هیلاری سوانک به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان این فیلم درباره دو کارآگاه پلیس است که به دنبال سرنخ‌های قتل یک دختر جوان هستند. ماجرای بی‌خوابی در منطقه‌ای آلاسکا رخ می‌دهد که در آن شش ماه از سال روز و شش ماه شب است. بی‌خوابی از جمله آثار موفق کارنامه کاری نولان محسوب می‌شود که بعد از اکران در گیشه و در نظر منتقدان موفق عمل کرد.

11:14

بهترین فیلم های هیلاری سوانک

  • کارگردان: گرگ مارکس
  • بازیگران: هیلاری سوانک، ریچل لی کوک، هنری توماس، بلیک هرون، باربارا هرشی، کلارک گرگ، پاتریک سوویزی،‌ ریک گومز
  • ژانر: کمدی، جنایی، درام
  • IMDb: امتیاز 7.1

11:14 یکی از مهمترین و بهترین فیلم های کمدی هیلاری سوانک است که در سال 2003 اکران شد. داستان این فیلم در ابتدا درباره حوادث مختلف و بعضا طنزآمیزی است که به نظر بی‌ربط می‌آیند اما در پایان و در ساعت 11:14 شب، مخاطب متوجه وابستگی آن‌ها می‌شود.

این فیلم بعد از انتشار مورد نقد مثبت منتقدان قرار گرفتن و برخی منتقدان آن را یک کمدی سیاه خلاقانه با ساختار دقیق و سرگرم‌کننده نامیدند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارک روفالو

بهترین فیلم های بندیکت کامبربچ

محبوب میلیون دلاری (Million Dollar Baby)

بهترین فیلم های هیلاری سوانک

  • کارگردان: کلینت ایستوود
  • بازیگران: هیلاری سوانک، کلینت ایستوود، مورگان فریمن، جی باروشل
  • ژانر: ورزشی، اکشن، درام
  • IMDb: امتیاز 8.1

محبوب میلیون دلاری، دومین نقطه اوج هیلاری سوانک است که دومین اسکار و گلدن گلوب را برای او به دنبال داشت. این مورد از بهترین فیلم های هیلاری سوانک را کلینت ایستوود کارگردانی کرده و فیلمنامه آن را پل هگیس تهیه کرده است.

فیلم با وجود تمام موفقیت‌هایی که کسب کرد، به خاطر پایان‌بندی‌اش مورد انتقاد حامیان حقوق ناتوانان و معلولان قرار گرفت. با وجود این محبوب میلیون دلاری که از بهترین فیلم های اکشن هیلاری سوانک است در حال حاضر در شمار 250 فیلم برتر تاریخ IMDb قرار دارد و در هفتادوهفتمین مراسم اسکار هم موفق به کسب جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر مکمل مرد شد.

داستان فیلم درباره شخصیت مگی فیتزجرالد با بازی هیلاری سوانک است که دختری 32 ساله و فراری از خانه محسوب می‌شود. او در شهر اوزارک در ایالت میزوری به عنوان پیشخدمت یک رستوران کار می‌کند و با تلاش و اصرار زیادی می‌خواهد فرانکی دان، یک مربی بوکس موفق را راضی کند تا او را نیز آموزش دهد. فرانکی اما به خاطر سن بالا و زن بودن او ابتدا موافق این ایده نیست.

سرسختی مگی اما فرانکی را به ستوه می‌آورد و او بالاخره این مسئله را می‌پذیرد. مگی اما آنقدر سخت تمرین می‌کند و آنقدر انگیزه دارد که راهی مسابقات جهانی می‌شود. مگی که در اوج است با حادثه‌ای ناگهانی مواجه می‌شود که سرنوشت او و زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

کوکب سیاه (The Black Dahlia)

بهترین فیلم های هیلاری سوانک

  • کارگردان: برایان دی پالما
  • بازیگران: هیلاری سوانک، جاش هارتنت، اسکارلت جوهانسون، میا کرشنر، آرون اکهارت
  • ژانر: جنایی، درام، معمایی
  • IMDb: امتیاز 5.6

کوکب سیاه یکی از بهترین فیلم های هیلاری سوانک در ژانر جنایی و معمایی است که فیلمنامه آن را جاش فریدمن تهیه کرده و کارگردانی آن برعهده برایان دی پالما بوده است. این فیلم توسط کمپانی یونیورسال منتشر شد و از جمله مهمترین بازیگران آن باید به هیلاری سوانک، اسکارلت جوهانسون و جاش هارتنت اشاره کرد.

داستان فیلم در دهه 1940 و در شرایطی رخ می‌دهد که جسد دختری به نام الیزابت شورت در حالی که از وسط به دو نیم تقسیم شده در لس آنجلس یافته می‌شود. داویت بلیرکت و لی بلنچرد کارآگاهان پلیس به عنوان مامور تحقیق این پرونده تعیین می‌شوند.

داویت در جریان جستجوهای خود به دختری جذاب و شبیه به الیزابت به نام مدلین لینسکات برخورد می‌کند و عاشق او می‌شود. از طرف دیگر لی که دوست دختری زیبایی به نام کی دارد به قتل می‌رسد. داویت که متوجه فساد بسیاری از ماموران پلیس از جمله لی شده در شرایط دشواری قرار دارد و می‌خواهد راز مرگ الیزابت را به تنهایی کشف کند.

او به زودی متوجه می‌شود که مدلین و خانواده او در مرگ الیزابت دخیل هستند، اما رابطه پرحرارت بین او و مدلین و از طرف دیگر عشق به زبان نیامده‌اش نسبت به کی شرایط را برای داویت بسیار دشوار کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های واکین فینیکس

بهترین فیلم های وینونا رایدر

نویسندگان آزادی (Freedom Writers)

بهترین فیلم های هیلاری سوانک

  • کارگردان: ریچارد لاگراونیس
  • بازیگران: هیلاری سوانک، اسکات گلن، ایملدا اسنتنون، پاتریک دمپسی، ماریو، آوریل لی هرناندز
  • ژانر: جنایی، بیوگرافی، درام
  • IMDb: امتیاز 7.6

نویسندگان آزادی فیلمی به کارگردانی ریچارد لاگراونیس است که در سال 2007 اکران شد. در این فیلم علاوه بر هیلاری سوانک، بازیگران دیگری از جمله  اسکات گلن، ایملدا استنتون، پاتریک دمپسی، ماریو، جان بنجامین هیکی، آوریل لی هرناندز، کوبا گودینگ جونیور، کریستین هررا، هانتر پریش، جووانی ساموئلز، رابرت ویزدم، آنجلا آلوارادو و پت کرول ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این فیلم درباره شخصیتی به نام ارین گرول است که یک معلم جوان در سال 1992 در لس‌آنجلس است. او در شرایطی برای تدریس وارد یک مدرسه می‌شود که شورش‌ها و درگیری‌های نژادی در این شهر در اوج است و کلاس‌های درس هم به چندین گروه نژادی تقسیم شده‌اند. در وضعیتی که رابطه بین دانش‌آموزان در مدرسه بسیار متشنج است، ارین گرول تصمیم می‌گیرد ذهنیت دانش‌آموزان به تنفر نژادی را تغییر دهد.

آملیا (Amelia)

بهترین فیلم های هیلاری سوانک

  • کارگردان: میرا نایر
  • بازیگران: هیلاری سوانک، ریچارد گی‌یر، ایوان مک‌گرگور، کریستوفر اکلستون
  • ژانر: ماجراجویی، بیوگرافی، درام
  • IMDb: امتیاز 5.7

آملیا یکی از بهترین فیلم های هیلاری سوانک محسوب می‌شود که در سال 2009 منتشر شد. این فیلم اقتباسی از کتابی به نام شرق تا سحر به قلم سوزان باتلر است که بر اساس زندگی خلبانی معروف به نام آملیا ارهارت نوشته شده است.

در فیلم، نقش آملیا ارهارت را هیلاری سوانک ایفا کرده است. کارگردانی کار را هم میرا نایر، کارگردان اصالتا هندی هالیوود برعهده داشته است. جالب است بدانید که فیلم آملیا پنجمین فیلم اقتباسی از زندگی آملیا ارهارت محسوب می‌شود. از دیگر بازیگران این فیلم به جز هیلاری سوانک می‌توان به ریچارد گی‌یر، یوان مک‌گرگور، کریستوفر اکلستون اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی

بهترین فیلم های کیت بلانشت

ساکن (The Resident)

بهترین فیلم های هیلاری سوانک

  • کارگردان: آنتی یوکینن
  • بازیگران: هیلاری سوانک، جفری دین مورگان، لی پیس، کریستوفر لی
  • ژانر: جنایی، درام، ترسناک
  • IMDb: امتیاز 5.3

ساکن از جمله آثار مهم کارنامه کاری هیلاری سوانک است که یک فیلم ترسناک به کارگردانی آنتی یوکینن محسوب می‌شود. در این فیلم به جز هیلاری سوانک، جفری دین مورگان نیز به ایفای نقش پرداخته و سوانک در نقش زنی به نام جولیت دورو ایفای نقش می‌کند که به تازگی مجرد شده و در آپارتمانی در نیویورک زندگی می‌کند.

جولیت که در واقع یک جراج اورژانس است هنوز به همسر سابق خود جک حس دارد. در همین حین او با مشکلی مواجه می‌شود و متوجه می‌شود که شخصی او را تعقیب می‌کند.

لوگان خوش شانس (Logan Lucky)

بهترین فیلم های هیلاری سوانک

  • کارگردان: استیون سودربرگ
  • بازیگران: هیلاری سوانک، دنیل کریگ، سباستین استن، چنینگ تیتوم، رایلی کیئو، آدام درایور
  • ژانر: اکشن،‌کمدی، جنایی
  • IMDb: امتیاز 7

لوگان خوش‌شانس یکی از بهترین فیلم های کمدی هیلاری سوانک محسوب می‌شود که کارگردانی آن را استیون سودربرگ برعهده داشته است.

داستان این فیلم درباره برادران جیمی و کلاید لوگان است که برای معکوس کردن یک نفرین خانوادگی تلاش می‌کنند. آن‌ها در ضمن برگزاری مسابقه کوکاکولا، در یک جاده سریع‌السیر اقدام به یک سرقت حساب‌شده و دقیق می‌کنند. تماشای این مورد از بهترین فیلم های هیلاری سوانک را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های تیموتی شالامی

بهترین فیلم های جورج کلونی

آنچه آن‌ها داشتند (What They Had)

بهترین فیلم های هیلاری سوانک

  • کارگردان: الیزابت چامکو
  • بازیگران: هیلاری سوانک، مایکل شنون، رابرت فورستر، بلایث دانر، تایسا فارمیگا، جاش لوکاس
  • ژانر: درام
  • IMDb: امتیاز 6.7

آنچه آن‌ها داشتند یک فیلم درام محصول 2018 و به کارگردانی الیزابت چامکو است که در این فیلم نخستین کارگردانی فیلم بلند خود را تجربه کرد. در این فیلم به جز هیلاری سوانک،‌ مایکل شنون، رابرت فورستر، بلایث دانر، تایسا فارمیگا و جاش لوکاس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم که برای اولین بار در جشنواره ساندنس اکران شد، درباره دو خواهر و برادر است که با پدر خود مشکلاتی دارند و مادرشان هم از بیماری آلزایمر رنج می‌برد.

شکار (The Hunt)

بهترین فیلم های هیلاری سوانک

  • کارگردان: کراگ زوبل
  • بازیگران: هیلاری سوانک، بتی گیلپین، آیک بارینهولتز، ایمی مدیگان، اما رابرتس، اتان سوپلی، جاستین هارتلی
  • ژانر: اکشن، ترسناک، تریلر
  • IMDb: امتیاز 6.5

شکار از جمله بهترین فیلم های اکشن هیلاری سوانک محسوب می‌شود که در سال 2020 و به کارگردانی کراگ زوبل پخش شد. در این فیلم به جز هیلاری سوانک، بازیگران دیگری ازجمله بتی گیلپین، آیک بارینهولتز، ایمی مدیگان، اما رابرتس، اتان سوپلی، جاستین هارتلی، گلن هاوتون، میکن بلیر، عثمان علی و جی. سی. مک‌کنزی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این مورد از بهترین فیلم های هیلاری سوانک درباره دوازده غریبه است که در حالی از خواب بیدار می‌شوند که نمی‌دانند کجا هستند و چطور به آنجا آمده‌اند. آن‌ها هنوز متوجه نیستند که برای هدفی خاص، یعنی شکار انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کریستین بیل

بهترین فیلم های آدام سندلر

فاتال (Fatale)

بهترین فیلم های هیلاری سوانک

  • کارگردان: دیون تیلور
  • بازیگران: هیلاری سوانک، مایکل ایلی، مایک کولتر، جفری اونز
  • ژانر: درام، معمایی، عاشقانه
  • IMDb: امتیاز 5.4

فاتال یکی از فیلم های درام هیلاری سوانک به کارگردانی دیون تیلور است که فیلمنامه آن را دیوید لاگری تهیه کرده است. در این فیلم به جز هیلاری سوانک، بازیگران دیگری چون مایکل ایلی و مایک کولتر نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان این فیلم درباره یک مرد متاهل است که توسط یک کارآگاه پلیس زن در یک طرح قتل فریب خورده است.

مادر خوب (The Good Mother)

بهترین فیلم های هیلاری سوانک در سال 2023
بهترین فیلم های هیلاری سوانک در سال 2023
  • کارگردان: مایلز جوریس پیرافیت
  • بازیگران: هیلاری سوانک، اولیویا کوک، جک رینور، هاپر پن
  • ژانر: درام، معمایی، جنایی
  • IMDb: امتیاز 4.7

مادر خوب یکی از بهترین فیلم های هیلاری سوانک در سال 2023 محسوب می‌شود که توسط مایلز جوریس پیرافیت کارگردانی شده است. فیلمنامه این فیلم را هم مدیسون هریسون تهیه کرده است.

از دیگر بازیگران این مورد از جدیدترین فیلم های هیلاری سوانک می‌توان به اولیویا کوک، جک رینور و هاپر پن اشاره کرد.

داستان این فیلم درباره روزنامه‌نگاری به نام ماریسا بنینگز است که بعد از قتل پسرش با دوست دختر باردار او اتحاد غیرمعمولی برای یافتن عاملان مرگ پسرش تشکیل می‌دهد. این دو با هم به قلمروی مواد مخدر و منطقه خطرناک شهر آلبانی در نیویورک می‌روند و مکاشفه‌ای ترسناک را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جیک جیلنهال

بهترین فیلم های استیو کارل

فرشتگان معمولی (Ordinary Angels)

جدیدترین فیلم های هیلاری سوانک

  • کارگردان: جان گان
  • بازیگران: هیلاری سوانک، آلن ریچسون، اسکای واکر هیوز، نانسی تراویس، تامالا جونز، ایمی اکر
  • ژانر: درام
  • IMDb: نامشخص

یکی از جدیدترین فیلم های هیلاری سوانک که برای پخش در سال 2024 برنامه‌ریزی شده است، فیلم فرشتگان معمولی به کارگردانی جان گان و بر اساس فیلمنامه‌ای از مگ تیلی و کلی فرمون کریگ است.

به جز هیلاری سوانک، از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به آلن ریچسون، اسکای واکر هیوز، نانسی تراویس، تامالا جونز و ایمی اکر اشاره کرد.

داستان این فیلم که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده درباره آرایشگری است که کل جامعه را گرد هم می‌آورد تا به یک پدر بیوه برای نجات جان دختر خردسالش کمک کنند.

سوالات متداول

بهترین فیلم های کمدی هیلاری سوانک کدامند؟

بافی قاتل خون‌آشام‌ها، 11:14 و لوگان خوش شانس از جمله بهترین فیلم های کمدی هیلاری سوانک هستند.

بهترین فیلم های اکشن هیلاری سوانک کدامند؟

بچه کاراته‌کار بعدی، محبوب میلیون دلاری، لوگان خوش‌شانس و شکار از جمله بهترین فیلم های اکشن هیلاری سوانک هستند.

جدیدترین فیلم های هیلاری سوانک چه عناوینی هستند؟

مادر خوب محصول 2023 و فرشتگان معمولی محصول 2024 از جمله جدیدترین فیلم های هیلاری سوانک هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین فیلم های هیلاری سوانک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر