;
coinex

دست ایلان ماسک از جایزه 56 میلیارد دلاری کوتاه ماند؛ رأی قاطع یک قاضی

در جریان یک محاکمه در ایالت دلوور برگزار شد، حق دریافت جایزه 56 میلیارد دلاری از ایلان ماسک با استدلال بر اینکه عدالت در بین سهامدارن شرکت تسلا برقرار نشده، سلب شد.

قاپی کتلین مک‌کورمیک، این رقم را غیرقابل هضم دانست و گفت این عدد ماحصل تلاش و مذاکرات مدیران تسلا بوده و به دلیل فضای شعارگونه‌ی حاکم که ایلان ماسک را یک ابرستاره می‌دانند، به او تعلق گرفته است.

بیشتر بخوانید: کاشت اولین تراشه نورالینک در مغز انسان ؛ تاریخ‌سازی ایلان ماسک با «تله‌پاتی»

صدور حکم بخاطر شکایت غیرکیفری بوده که سهامداران تسلا علیه ماسک به دادگاه ارائه کرده بودند. گفته شده این رقم که در سال 2018 به ایلان ماسک اعطا شد، بزرگترین بسته‌ای بوده که تاکنون در تاریخ کسب‌و کار به خود دیده است.

این دادگاه یک هفته به طول انجامیده و مدیران تسلا در جریان آن بیان کردند که این بسته با این هدف که یکی از پرکارترین کارآفرینان دنیا را به توجه تمرکز بیشتر بر روی برنامه‌های شرکت ترغیب کنند، لحاظ شده است.

اما قاضی مک‌کورمیک فرآیند تائید این رقم را به غلط خواند و گفته که به شدت ایراد داشته و حکم بر این داد که وکلای ایلان ماسک نتوانستند ثابت کنند که سهامداران با آگاهی و دانش کامل به این موضوع رای داده‌اند.

ایلان ماسک نیز در صفحه‌ی شخصی خود در ایکس به این موضوع واکنش نشان داده و نوشت: «هرگز شرکت خود را در ایالت دلوور تاسیس نکنید.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جایزه 56 میلیارد دلاری ایلان ماسک چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر