;
coinex

واکنش ایلان ماسک نسبت به تایید ETF اسپات بیت کوین

ایلان ماسک ثروتمندترین مرد دنیا بعد از تایید ETF اسپات بیت کوین صحبت‌هایی راجع به این رمز ارز انجام داد. در ادامه به صحبت‌های ایلان ماسک درباره بیت کوین می‌پردازیم.

مالک ایکس در یک اتاق گفتگو با کتی وود از Ark Invest و جک مالرز، از بیت کوین به عنوان “کمبود مهندسی شده” یاد کرد. او همچنین گفت که نگرانی‌هایی زیست محیطی در مورد استخراج بیتکوین وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اظهار نظرات درمورد تایید ETF اسپات اتریوم

ماسک گفت: “بیت کوین یک کمبود مهندسی شده است” که منظور ایلان ماسک از این جمله این است که عرضه بیت کوین محدود است و می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود. با این حال همچنین می‌تواند باعث افزایش نوسانات قیمت شود

نظرات ایلان در مورد بیت کوین تأثیر قابل توجهی بر قیمت آن داشته است. در سال 2021، زمانی که ماسک اعلام کرد که تسلا دیگر بیت کوین را به عنوان پرداخت قبول نمی‌کند، قیمت بیت کوین یک کاهش را تجربه کرد.

با این حال، برخی از کارشناسان معتقدند که نظرات ماسک در مورد بیت کوین تا حدی به دلیل تلاش او برای کسب اقبال عمومی برای ارز دیجیتال Dogecoin است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ نظرات ایلان ماسک در مورد تایید ETF اسپات بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر