;
coinex

وان پلاس برای افزایش امنیت کاربران با ADA همکاری می‌کند

وان پلاس اعلام کرده که با ADA همکاری جدیدی را اغاز کرده. او هدف این همکاری را افزایش ایمنی کاربران در برابر خطرات احتمالی آنلاین عنوان کرده است.

OnePlus اخیراً با App Defense Alliance (ADA) همراه شده است. او اولین شرکت در این زمینه محسوب می‌شود که وارد این گروه امنیتی کلیدی شده. این حرکت در راستای تحقق بخشی از تعهدات OnePlus برای حفظ اطلاعات خصوصی کاربر و ایمن‌تر کردن دستگاه‌های آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: سامسونگ هنوز درباره ویژگی‌های Galaxy AI پس از سال 2025 تصمیم مشخصی نگرفته است

اتحاد App Defense که توسط لوک‌اوت، ایست، گوگل و زیم‌پریوم در نوامبر 2019 تشکیل شد، بر تضمین ایمنی فروشگاه Google Play تمرکز دارد. این سیستم امنیتی پیش از اینکه برنامه ها در فروشگاه‌ها منتشر شوند آنها را از لحاظ بدافزاری آنالیز می‌کند. این قابلیت به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که برنامه‌های مضر را شناسایی کرده تا از ورود آن به دستگاه کاربران جلوگیری کنند.

OnePlus همواره امنیت را در محصولات خود در اولویت قرار داده است. آخرین تلفن وان پلاس 12 آنها که بر روی سیستم عامل OxygenOS 14 اجرا می‌شود، شامل چندین ویژگی امنیتی درجه یک مانند Device Security Engine 3.0، مرکز امنیتی بهبودیافته، Strong Box برای محافظت از داده در سطح تراشه، Auto Pixelate 2.0 و مدیریت مجوز عکس است. تمامی این برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا از کاربران در همه جهات محافظت کنند. علاوه بر این، OnePlus  برنامه سپر هوشمند را نیز برای شناسایی و مسدود کردن برنامه‌های خطرناک ارائه کرده است.

کیندر لیو، رئیس OnePlus، تاکید کرد که حفاظت از اطلاعات کاربران بخش مهمی از ماموریت آنها است. همکاری جدید One Plus با ADA نیز با هدف افزایش ایمنی کاربران در برابر خطرات آنلاین صورت گرفته است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر