coinex
راهنمای خرید تکراتو

کارگر اسپیس ایکس به کما رفت؛ شرکت ایلان ماسک دادگاهی شد

همسر یکی از کارگران اسپیس ایکس از ایلان ماسک شکایت کرده . بر اساس ادعای وی نقص فنی یکی از موشک های این شرکت باعث شده تا این کارگر به کما برود.

به نظر می‌رسد ایلان ماسک با مشکل جدیدی مواجه شده . همسر یکی از کارگران شرکت اسپیس ایکس که متعلق به ماسک است اعلام کرده که نقص فنی در موتور یکی از موشک ها باعث شکستن جمجه همسرش شده است. او همچنین اعلام کرده که این موضوع باعث شده در سال 2022 همسرش به کما برود.

بیشتر بخوانید: دست ایلان ماسک از جایزه 56 میلیارد دلاری کوتاه ماند؛ رأی قاطع یک قاضی

فرانسیسکو کابادا یکی از مجروحین حادثه‌ی نقص موتور در ۱۸ ژانویه‌ی ۲۰۲۲ (۲۸ دی ۱۴۰۰) اسپیس ایکس است. اکنون همسر وی اعلام کرده کابادا دو سال اخیر را در کما سپری کرده و به همین دلیل به طور رسمی در دادگاه ایالتی در لس‌آنجلس شکایتی علیه ماسک ثبت کرده است.

اواخر سال 2023 رویترز در گزارشی اعلام کرده بود که در این حادثه حداقل 600 جراحت بوجود آمده است. این جراحت ها شامل له‌‌شدن دست و پا، قطع عضو، برق‌گرفتگی، جراحات سر و چشم و حتی یک مورد مرگ بود.

اکنون به 600 جراحتی که رویترز آن را رسانه ای کرد یک گزارش دیگر از یدی کابادا، همسر فرانسیسکو کابادا نیز اضافه شد. با توجه به شکایت مطرح شده احتمالا اسپیس ایکس دادگاهی می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر