;
coinex

تاریخ عرضه گوشی Huawei Pocket S2 فاش شد

یک افشاگر معتبر چینی تاریخ عرضه گوشی Huawei Pocket S2 را فاش کرده است. او همچنین اعلام کرده این شرکت قصد دارد یک لپ تاپ جدید نیز معرفی کند.

از نوامبر سال 2023 شایعاتی مبنی بر تولید گوشی تاشو Huawei Pocket S2 وجود داشت؛ همچنین اعلام شده بود که قرار است این گوشی در ماه دسامبر عرضه شود اما پس از آن، طی گزارش‌هایی که در همان ماه منتشر شد، هواوی اعلام کرد که عرضه این گوشی تا اوایل سال 2024 به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: سامسونگ قصد دارد گوشی تاشوی اقتصادی به نام سری Fold A را به جای Fold FE عرضه کند

تاریخ عرضه گوشی Huawei Pocket S2 مشخص شد

اکنون یک افشاگار با سابقه چینی زمان عرضه هواوی Pocket S2 را فاش کرده است. او همچنین اعلام کرده که این شرکت قصد دارد یک نوت بوک جدید که مجهز به پردازنده داخلی خود است را عرضه کند.

بر اساس گفته‌های این افشاگر چینی، انتظار می‌رود Huawei Pocket S2 به طور رسمی در 27 فوریه معرفی و رونمایی از آن نیز در جریان رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024 انجام شود. این افشاکننده ادعا کرد که دستگاه جدید ممکن است از نسخه آندکلاک شده Kirin 9000s تغذیه شود. گوشی‌های پرچمدار سری میت 60 که سال گذشته معرفی شدند نیز از همین تراشه استفاده می‌کنند. هنوز مشخصات دیگری از Pocket S2 در دسترس نیست.

افشاگر چینی همچنین ادعا کرد که لپ تاپ جدید هوآوی مجهز به پردازنده Kirin PC نیز به زودی رونمایی خواهد شد. در حالی که او اشاره ای به زمان عرضه آن نکرد اما به نظر می رسد که این لپ تاپ ممکن است در کنار Pocket S2 به طور رسمی معرفی شود.

یکی دیگر از افشاگران اخیرا ادعا کرده که پردازنده Kirin PC هوآوی دارای هسته 4 x TSV بزرگ، 4 x TSV هسته متوسط، Maleoon 910 8-10cu برای گرافیک، NPU دو هسته بزرگ (Ascend Lite)، دو هسته NPU میکرو (Ascend Tiny ) خواهد بود. حداکثر حافظه در نظر گرفته شده برای این دستگاه 32 گیگابایت LPDDR5-6400، حداکثر 2 ترابایت SSD و پشتیبانی از 2 یا 3 x USB 4.0.  اعلام شده است. عملکرد این مدل حتی با Apple A12Z قابل مقایسه است. Maleoon 910 پردازنده گرافیکی داخلی هوآوی است. این احتمال هم وجود دارد که رایانه شخصی مجهز به پردازنده Kirin بر روی سیستم عامل هارمونی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی تاریخ عرضه گوشی Huawei Pocket S2 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر