coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کامل مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 فاش شد

سامسونگ در ابتدای این ماه سری پرچم‌دار جدید خود یعنی Galaxy S24 را همراه با حلقه هوشمند گلکسی رینگ معرفی کرد. حال گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که این برند کره‌ای در حال کار بر روی مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 است.

از نوامبر سال گذشته تاکنون، افشاگران مشخصات مچ بند Samsung Galaxy Fit 3 را افشا کرده‌اند و این گجت در وب‌سایت‌های گواهی مختلفی رویت شده است. چندی پیش این دستگاه روی وب‌سایت رسمی سامسونگ مشاهده شده و پیش از آنکه حذف شود، Gadgets and Wearables و Samsung Community از مشخصات آن اسکرین شات گرفته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کامل مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 فاش شد

یکی از وب‌سایت‌های سامسونگ به‌طور اتفاقی تصاویر گلکسی فیت 3 را پیش از معرفی منتشر کرده است. طبق تصاویر ثبت شده، این گجت پوشیدنی دارای همان طراحی مستطیلی است که در رندرهای لو رفته دیده شده بود.

بند دستگاه دارای مکانیزم دکمه رها‌سازی سریع است و در رنگ‌های نارنجی و سیاه دیده می‌شود. یک دکمه فیزیکی نیز در لبه راست دستگاه وجود دارد.

مشخصات کامل مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 فاش شد

براساس برگه مشخصاتی که توسط انجمن سامسونگ منتشر شده، مچ بند Galaxy Fit 3 دارای یک صفحه نمایش امولد 1.57 اینچی خواهد بود. این دستگاه دارای بدنه آلومینیومی با گواهی IP68 و مقاومت در برابر آب 5ATM است.

وزن این گجت 18.5 گرم خواهد بود. صفحه نمایش این مچ بند در مقایسه با گلکسی فیت 2 که در سال 2020 معرفی شد، ارتقاء قابل توجهی داشته است. در زمینه فیتنس، مچ بند گلکسی فیت 3 به یک سنسور ضربان قلب اپتیک، ردیابی خواب، سنسور نور و شناسایی سقوط مجهز شده است. این دستگاه از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند ولی به قابلیت‌های GPS داخلی، بلندگو و NFC مجهز نیست.

عمر باتری این دستگاه 13 روز اعلام شده و از قابلیت‌های آن می‌توان به ویژگی‌های اعلان‌ها، پخش موسیقی، کنترل دوربین، پیدا کردن گوشی من، و موارد دیگر اشاره کرد. هرچند قیمت گلکسی فیت 3 لو نرفته ولی برخی شایعات معتقدند حدود 80 دلار خواهد بود. با توجه به اینکه اطلاعات این گجت امروز لو رفته، احتمالا کره‌ای‌ها به زودی از آن رونمایی کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر