;
coinex

بهترین گجت ها برای کودکان 2024 ؛ راهنمای خرید گجت‌های کاربردی برای بچه‌ها

امروزه و در عصر تکنولوژی، گجت‌های بسیار متنوعی با کاربردهای مختلف عرضه می‌شوند. اما بهترین گجت ها برای کودکان و نوجوانان کدامند؟

گجت‌ها یا ابزارهای هوشمند دیجیتالی، طیف بسیار گسترده‌ای از انواع وسایل ارتباطی، ورزشی، خواب، استراحت و وسایل خانه را شامل می‌شوند. دامنه گجت‌ها به حدی گسترده است که کمتر می‌توان تعریف واحد و جامعی برای واژه گجت ارائه داد و معمولا بنابر وضعیت بحث، واژه گجت به دسته خاصی از ابزارهای هوشمند و دیجیتالی اطلاق می‌شود. برخی از این گجت‌ها برای کودکان کاربرد دارد. از این رو ما این گفتار را به بهترین تکنولوژی ها برای کودکان و گجت‌های مرتبط با آنها اختصاص دادیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین گجت ها برای کودکان

امروزه گجت‌های تکنولوژی دنیای اطراف ما را احاطه کرده‌اند و کمتر کسی وجود دارد که در زندگی روزمره خود با یکی از این گجت‌ها سروکار نداشته باشد. از گوشی و تبلت گرفته تا گجت‌هایی برای آشپزخانه همگی امروزه در آسوده‌تر کردن فرایند انجام کارها به ما کمک می‌کنند و ارتباطات را سریعتر کرده‌اند.

بهترین گجت ها برای کودکان 2024
بهترین گجت ها برای کودکان 2024

اما عموم گجت‌هایی که ما می‌شناسیم محصولاتی با کاربری عمومی و معمولا مناسب بزرگسالان هستند. با وجود این، بهترین گجت ها برای بچه ها کدامند؟ کدام گجت‌ها با استفاده از بهترین تکنولوژی ها برای کودکان می‌توانند به آن‌ها کمک کنند؟ در این مطلب ما تصمیم داریم شماری از بهترین گجت ها برای کودکان 2024 را معرفی کنیم. با ما باشید.

فیجت ضد استرس

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

فیجت ضد استرس یکی از بهترین گجت های گیمینگ برای کودکان است که در بعضی از مدل‌های خاص چراغ‌های رنگارنگی نیز دارد. این فیجت یک ابزار الکترونیکی برای سرگرمی بوده و بیشتر مناسب سنین پایین است.

فیجت‌های ضد استرس را برندهای مختلفی عرضه می‌کنند و این ابزارها در عین سادگی ظاهری، چالش‌ها و بازی‌های مختلفی دارند که با نورپردازی و تنظیم صدای خاص می‌توانند برای ساعاتی کودکان شما را سرگرم کنند.

فیجت ضد استرس در گروه‌های مختلف سنی و برای تمرین مهارت‌های حرکتی دست و چشم کاربرد دارد. با این مورد از بهترین تکنولوژی ها برای کودکان آن‌ها می‌توانند توانایی حافظه و قدرت ذهنی خود را نیز تقویت کنند.

چراغ خواب آکواریومی

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

یکی از بهترین گجت ها برای کودکان و نوجوانان چراغ خواب اتاق است و بهتر است سعی کنید در انتخاب این مورد سلیقه و دقت زیادی به خرج بدهید چراکه تاثیر زیادی در آرامش روانی و ذهنی کودک دارد.

توصیه ما به شما برای انتخاب یک چراغ خواب مناسب برای کودکان، استفاده از چراغ خواب‌های آکواریومی است که می‌توانند حس آرامش خاصی به کودک شما برای خواب الغا کنند.

چاپگر عکس

یکی از بهترین تکنولوژی ها برای کودکان که در سالیان اخیر اهمیت و محبوبیت زیادی یافته، تکنولوژی مربوط به چاپگر عکس است.

با توجه به اینکه امروزه عموم کودکان و نوجوانان از سنین پایین با گوشی یا تبلت‌های خود در بحث عکاسی به خوداتکایی می‌رسند، داشتن یک چاپگر عکس اختصاصی می‌تواند برای آن‌ها جالب باشد تا بتوانند نسبت به چاپ عکس‌های خود اقدام کنند. این چاپگرها در برندهای مختلفی در بازار موجود هستند و شما می‌توانید بر اساس نیاز و بودجه خود یکی از آن‌ها را برای کودک خود بخرید.

دوربین های چاپ عکس فوری

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

در بخش قبل از اتکای کودکان و نوجوانان به دوربین گوشی و تبلت برای عکس‌برداری گفتیم اما یکی از بهترین گجت ها برای کودکان و نوجوانان که مخصوص عکاسی ساخته شده دوربین‌های چاپ عکس فوری هستند که حس و حال نوستالژیک دوربین‌های پولاروید قدیمی دهه هفتاد و هشتاد را به همراه دارند.

حتی با وجود گوشی‌های هوشمند و قدرتمند امروزی، باز هم داشتن یک دوربین پولاروید با امکان چاپ آنی عکس گزینه جذابی است. این دوربین‌ها امروزه در برندهای مختلفی در بازار موجود هستند و معمولا دارای یک قاب، لنز فیلتر چهاررنگ، آلبوم عکس کوچک و مواردی دیگر هستند. با این وجود همه دوربین‌های فوری موجود در بازار از نظر کیفیت عکاسی یکسان نیستند و قیمت‌های متفاوتی هم دارند.

از جمله مهمترین برندهای دوربین چاپ عکس فوری می‌توان به فوجی فیلم، پولاروید و کداک اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای تمیز کاری

بدرد نخور ترین گجت های بازار

اسپیکر بلوتوثی

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

کودکان معمولا در سنین پایین به موسیقی علاقه زیادی دارند و لذت گوش دادن به موسیقی و اندکی رقصیدن شاید جذابترین صحنه‌ای باشد که ما می‌توانیم از یک کودک ببینیم. البته که برای گوش دادن موسیقی در بخش دیگری برخی از بهترین هدفون‌ها را معرفی می‌کنیم اما یکی از بهترین گجت ها برای بچه ها که در گوش دادن موسیقی به آن‌ها کمک می‌کند انواع اسپیکرهای بلوتوثی هستند که امروزه در رنگ‌ها و طرح‌هایی بسیار متنوع تولید می‌شوند.

پاوربانک

بهترین گجت ها برای کودکان 2024
بهترین گجت ها برای کودکان 2024

اگر به دنبال تهیه بهترین گجت ها برای بچه ها هستید یکی از بهترین گزینه‌هایی که حتما باید در ترکیب وسایل کودک خود قرار دهید، پاور بانک است.

پاور بانک به کودک شما کمک می‌کند که همواره و در عموم مواقع به امکان شارژ کردن گوشی دسترسی داشته باشد و در نتیجه اگر در یک اردوی برون شهری با مدرسه یا یک سفر برای مدتی از شما دور باشد، با پاوربانک می‌توانید مدت بیشتری از روشن بودن گوشی او مطمئن باشید و با فرزند خود ارتباط تلفنی برقرار کنید.

توصیه می‌شود حتما خودتان همیشه بر مسئله شارژ داشتن پاوربانک و سالم بودن آن نظارت کنید. از طرفی می‌توانید پاوربانک‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌هایی جذاب برای کودکان تهیه کنید یا قاب‌ها و کاورهای مخصوصی برای آن‌ها تهیه کنید تا کودک شما حس بهتری نسبت به استفاده از پاوربانک و همراه داشتن آن داشته باشد.

میکروسکوپ دیجیتالی

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

یکی از بهترین تکنولوژی ها برای کودکان که می‌توانید درنظر داشته باشید، تهیه یک میکروسکوپ دیجیتالی برای کودک است. برخی از کودکان علاقه خاصی به طبیعت و دنیای میکروسکوپی دارند، از طرفی میکروسکوپ در علوم تجربی یکی از مهمترین وسایل است و اگر حس می‌کنید فرزند شما از کودکی علاقه خاصی به این حوزه‌ها دارد، می‌توانید با تهیه یک میکروسکوپ دیجیتالی یک سرگرمی سالم و ایده‌آل برای فرزند خود فراهم کنید.

ساعت هوشمند boAt Wanderer Smart

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

ساعت‌های هوشمند امروزه در انواع بسیاری با قابلیت‌های متنوع و طرح‌های جذاب عرضه می‌شوند. از ساعت‌هایی گرانقیمت برندهای مطرح که بگذریم، در دنیای ساعت‌های ارزانقیمت و ورزشی می‌توانید محصولات بسیار جذابی برای نظارت بر سلامت بدن کودک پیدا کنید. از آنجایی که شما این محصولات بسیار بالا است ما در این مطلب چند مورد از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکان را به شما معرفی می‌کنیم.

ساعت boAt Wanderer Smart یکی از بهترین گجت ها برای کودکان و نوجوان است که با یک نمایشگر 1.4 اینچی با وضوح HD و برخورداری از گواهی IP68 عرضه شده است، در نتیجه در برابر آب مقاوم است. این ساعت همچنین یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای برقراری تماس‌های ویدیویی دارد که می‌تواند برای کودکان و والدین گزینه بسیار جذابی باشد.

ساعت boAt Wanderer Smart از قابلیت ارتباطی 4G پشتیبانی می‌کند و از GPS برخوردار است که امکان ردیابی موقعیت مکانی دقیق کاربر را فراهم می‌کند. یک دکمه SOS نیز برای موقعیت‌های اضطراری در این مورد از بهترین گجت های پوشیدنی برای کودکان تعبیه شده است که با آن می‌توانند اعلام خطر کنند.

ساعت هوشمند boAt Wanderer Smart یک باتری 650 میلی‌آمپرساعتی برای تامین انرژی دارد که به گفته شرکت سازنده در حالت شارژ کامل تا دو روز برای استفاده عادی دوام می‌آورد. این گجت قابلیت‌هایی مانند محدود کردن تماس شماره‌های ناشناس و پاسخ‌دهی خودکار را نیز ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

بهترین دستگاه تصفیه هوا

هدفون بی سیم iClever BTH12

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

در بخش‌های قبلی و در معرفی بهترین گجت ها برای بچه ها گفتیم که هدفون‌ها از مهمترین گجت‌هایی هستند که می‌توانند در معرض توجه کودکان قرار گیرند. این ابزارها ضمن اینکه برای گوش دادن موسیقی و مکالمات تصویری با بالاترین کیفیت صدا کاربرد دارند، می‌توانند برای آن دسته از کودکانی که به بازی‌های ویدیویی با پی‌سی، کنسول یا لپ‌تاپ علاقه دارند نیز موارد جذاب و کارآمدی باشند.

هدفون آی کلور مدل BTH12 فراتر از تجربه موسیقایی عمیقی که نصیب کودک شما می‌کند یک از بهترین گجت های گیمینگ برای کودکان نیز هست و می‌توانید آن را به عنوان یک هدیه ویژه برای فرزند خود در نظر بگیرید.

این هدفون بالشتک‌هایی بسیار نرم و ارگونومیک دارد و در استفاده طولانی مدت هرگز گوش‌های کودک را اذیت نمی‌کند. این بالشتک همچنین به عنوان عایق صدا عمل کرده و صدای محیط را کاملا فیلتر می‌کند.

در بخش طراحی ظاهری، این هدفون با مجهز شدن به چراغ‌های رنگی ال‌ای‌دی جذابیت خاصی برای کودکان دارد. بر روی پدهای گوشی هدفون نیز کلیدهایی جهت کنترل موسیقی، خاموش و روشن کردن و کلید پاسخگویی به مکالمات وجود دارد.

این هدفون برای شارژ به یک درگاه تایپ سی مجهز شده و به گفته شرکت سازنده هر بار شارژ کامل آن با 40 ساعت پخش موسیقی برابر می‌کند. این هدفون را می‌توان به انواع گجت‌ها، کنسول‌ها و دستگاه‌های هوشمند متصل کرد.

هدفون بلوتوثی JLAB JBuddies Studio Over-Ear

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

یکی از بهترین گجت ها برای کودکان و نوجوانان هدفون JLAB JBuddies Studio است که محصولی مناسب برای کودکان بالای سه سال است. این هدفون بالشتک‌هایی راحت، هدبند قابل تنظیم، امکان اتصال بلوتوث و قابلیت‌هایی دیگر دارد که همگی برای راحتی بیشتر کودک طراحی شده‌اند تا در زمان استفاده طولانی از هدفون حس بهتری داشته باشد.

این هدفون از جمله بهترین گجت های گیمینگ برای کودکان است عمر باتری 13 ساعته دارد و کنترل‌های داخلی آن به کودک امکان می‌دهد تا بتواند وضعیت موسیقی را از طریق هدفون به طور مستقیم مدیریت کند.

قابلیت محدود کردن صدا از دیگر قابلیت‌های مهم این هدفون است که یکی از بهترین تکنولوژی ها برای کودکان محسوب می‌شود و مانع از آسیب‌رسیدن به گوش کودک در زمان گوش کردن به موسیقی با صدای بالا می‌شود. این هدفون ویژگی‌های منحصر‌بفرد و رنگ‌بندی جذابی دارد که سبب می‌شود بتوان آن را به عنوان یکی از بهترین هدفون های مخصوص کودکان نیز معرفی کرد.

هدفون Snug PlayPlus

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

یکی دیگر از بهترین گجت های گیمینگ برای کودکان هدفون Snug مدل PlayPlus است که الگوهای متنوع رنگی آن می‌تواند برای کودکان بسیار جالب باشد. البته دقت داشته باشید که این مدل از انواع هدفون‌های سیمی محسوب می‌شود و با داشتن یک پورت برای اشتراک‌گذاری سبب می‌شود تا کودک بتواند هدفون را به طور مشترک با دوست خود استفاده کنید.

وزن سبک و بالشتک‌های نرم این گجت از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است که سبب می‌شود در استفاده طولانی مدت گوش و گردن کودک خسته نشود.

هدفون بلوتوثی JBL Jr310BT

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

برند JBL چندان نیاز به معرفی ندارد چراکه از سال‌ها پیش تا امروز آن را به عنوان یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان گجت‌های مرتبط با صدا و موسیقی می‌شناسیم و هدفون‌های این برند همگی کیفیت ساخت بالایی دارند. یکی از بهترین گجت ها برای کودکان و نوجوان از برند JBL اما هدست Jr310BT است که با ظاهر جذاب و رنگ‌بندی زیبای خود از جذاب‌ترین انتخاب ها برای کودکان محسوب می‌شود.

وزن کم و پدهای نرم از دیگر ویژگی‌های این هدفون جذاب است که منجر به سهولت استفاده از آن برای کودکان می‌شود. از بابت کیفیت و قدرت صدا نیز باید گفت که صدای این هدفون بیش از 85 دسی‌بل نخواهد شد و در نتیجه نیازی به نگرانی از بابت آسیب‌دیدن گوش کودک در زمان بازی یا گوش دادن به موسیقی نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین هندزفری بلوتوث

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

هدفون Riwbox WT-7S

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

هدفون Riwbox WT-7S از جمله بهترین گجت های گیمینگ برای کودکان محسوب می‌شود که با ظاهر شیک و جذاب و رنگ‌بندی متنوع خود می‌تواند نظر هر کودکی را جلب کند. شما با این محصول به سادگی می‌توانید از طریق بلوتوث به گوشی یا تبلت وصل شوید و جالب است بدانید که در صورت اتمام شارژ، همچنان امکان استفاده از هدفون با اتصال سیمی وجود دارد.

این هدفون به برخی از بهترین تکنولوژی ها برای کودکان مجهز شده و کیفیت صدای بالایی دارد که سبب می‌شود صدا را به طور واضح و شفاف بشنوید. جهت راحتی استفاده، روی بدنه این هدست دکمه‌هایی برای مدیریت و کنترل صدا نیز تعبیه شده است که با آن‌ها می‌تواند صدا را کم و زیاد کرده، آهنگ‌ها را متوقف کرده یا رد کنید و یا هدفون را کاملا خاموش و یا روشن کنید.

ال‌ای‌دی‌های رنگارنگ تعبیه شده روی بدنه از دیگر جذابیت‌های ظاهری این محصول به شمار می‌آید که می‌توانند برای هر کودکی جذاب باشند.

هدفون iClever HS01

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

برند آی‌کلور از برندهای مطرح در ساخت انواع گجت‌ها و خصوصا هدفون‌ها است. یکی از بهترین گجت های گیمینگ برای کودکان هدفون آی‌کلور مدل HS01 است که یک هدفون سیمی مجهز به میکروفون داخلی با محدودیت صدای 94 دسی‌بل است که روی بدنه آن انواع دکمه‌های کنترل و مدیریت صدا و موسیقی تعبیه شده است.

طراحی ظاهری این هدفون نیز جذابیت زیادی برای کودک دارد و روی بدنه آن دو گوش گربه‌ای شکل طراحی شده که می‌تواند نظر کودکان را جلب کند. میکروفون داخلی این هدفون کیفیت خوبی در تماس‌های صوتی و تصویری دارد و در نتیجه کودک شما می‌تواند از این مدل برای حضور در کلاس‌‌های آنلاین نیز استفاده کند.

جوراب هوشمند Owlet

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

جوراب هوشمند Owlet یکی از بهترین گجت ها برای کودکان است که بیشتر کارکرد آن برای والدین است تا نگرانی خود از وضعیت سلامتی و خواب نوزاد را برطرف کنند. این محصول که از بهترین تکنولوژی ها برای کودکان بهره می‌برد را باید به پای کودک بپوشاند و بعد با خیال راحت اطلاعاتی از جمله ضربان قلب، اکسیژن خون و الگوی خواب کودک را روی اپ موبایلی متصل به جوراب دریافت کنید.  به لطف این اطلاعات والدین می‌توانند همواره ارزیابی دقیقی از وضعیت جسمی کودک خود داشته باشند.

ساعت هوشمند Garmin Bounce

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

یکی از بهترین گجت های پوشیدنی برای کودکان ساعت هوشمند گارمین بانس است. اساسا برند گارمین از معتبرترین برندهای ساعت هوشمند است که گجت‌های بسیار جذابی تولید می‌کند و در دسته محصولات مناسب کودکان ساعت هوشمند Garmin Bounce را عرضه کرده است.

این ساعت هوشمند قابلیت ارسال پیام‌های متنی و صوتی را دارد و به یک ردیاب دقیق مجهز شده تا والدین همواره از موقعیت دقیق کودک مطلع باشند. این ساعت ضد آب است و از پیامک و مکالمه پشتیبانی می‌کند و به گفته کمپانی سازنده حداکثر عمر باتری آن 2 روز است.

اساسا این مدل نسبت به ساعت‌های گرانقیمت و تخصصی اپل و سامسونگ بهتر است و توصیه می‌کنیم اگر قصد تهیه یک گجت قابل تنظیم و مدیریت برای کودک خود دارید بهتر است همین مدل را انتخاب کنید.

ساعت هوشمند گارمین بانس دارای یک قابلیت کنترل قوی مناسب برای والدین است که به والدین برای مراقبت و نظارت کامل بر فعالیت کودکان کمک می‌کند. این قابلیت علاوه بر نظارت بر دسترسی‌ها و اقدامات کودک شما در برنامه‌های ساعت، همواره موقعیت مکانی دقیق کودک را به اطلاع شما می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2023

بهترین موس گیمینگ 2023

 ساعت هوشمند Xplora X6Play

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

یکی از بهترین گجت ها برای کودکان و نوجوان ساعت هوشمند برند اکسپلورا مدل ایکس 6 پلی است که یک ساعت هوشمند پیشرفته با قابلیت‌های متعدد محسوب می‌شود.

این ساعت هوشمند قابلیت‌های نظارتی خاصی برای والدین نیز دارد که ضمن حفظ استقلال کودکان، به والدین در نظارت بر فعالیت کودک کمک می‌کند. این محصول با امکان پشتیبانی از تماس و متن، دوربین داخلی، صفحه و لوازم جانبی قابل تغییر و نمایشگر با وضوح بالا از جمله بهترین گجت های پوشیدنی برای کودکان است.

این ساعت کودکانه علاوه بر پشتیبانی از تماس‌های صوتی و متنی، از یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز برخوردار است و به گفته شرکت سازنده باتری آن با هر بار شارژ کامل تا 72 ساعت کارآیی دارد.

یکی از قابلیت‌های جذاب این ساعت که از بهترین گجت ها برا یبچه ها است اینکه بر مراحل رشد کودک نیز نارت می‌کند و به لطف استاندارد IP68 در برابر آب تا عمق 1.5 متری و تا 30 دقیقه دوام می‌آورد. این مسئله سبب می‌شود که کودک شما بتواند از این ساعت در استخر هم استفاده کند.

اپلیکیشن موبایلی اکس‌پلورا به والدین امکان می‌دهد تا برنامه‌های نظارتی ساعت را شخصی‌سازی کرده، تماس‌ها، حالت‌های مختلف ساعت، وضعیت ایمنی و موقعیت مکانی زنده کودک را در دسترس داشته باشند.

ساعت هوشمند Fitbit Ace3

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

یکی از بهترین گجت های پوشیدنی برای کودکان ساعت هوشمند فیت‌بیت ایس 3 است که با طراحی جذاب خود نظر هر کودکی را جلب می‌کند. این ساعت هوشمند که امکان ردیابی دائمی موقعیت مکانی کودک را به والدین می‌دهد با عمر باتری 8 روزه و مقاومت در برابر آن تا عمق 50 متری یکی از بهترین گزینه‌ها برای هر کودکی است.

این ساعت هوشمند از جمله محدود ساعت‌های کودکانه‌ای محسوب می‌شود که به قابلیت‌های تناسب اندام و سلامتی کودک مجهز شده است. جالب است بدانید که ایس 3 از معدود ساعت‌های هوشمندی است که به طور همزمان با اکوسیستم اپل و اندروید سازگاری دارد.

ساعت هوشمند TickTalk4

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

اگر فرزند شما بسیار ماجراجو است یا به فعالیت‌های سخت و خشن می‌پردازد، بهترین گزینه‌ها ساعت هوشمند تیک تالک 4 است که استاندارد مقاومتی بسیار بالایی دارد و می‌توان آن را از جمله بهترین گجت های پوشیدنی برای کودکان قلمداد کرد.

البته این ساعت به خاطر همین استحکام بالایی که دارد کمی گرانقیمت محسوب می‌شود و شاید برای همه افراد گزینه جذابی نباشد اما اگر تصور می‌کنید که کودک شما به سن و قابلیت ذهنی رسیده که بتواند از یک ساعت هوشمند پیشرفته‌تر استفاده کند، می‌‌توانید این ساعت را برای کودک خود تهیه کنید.

به لطف پشتیبانی این مدل از سیمکارت، بچه‌ها می‌توانند از امکان ارسال پیام‌های متنی و صوتی و برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی لذت ببرند. این مدل دو دوربین 5 مگاپیکسلی دارد که برای ثبت تصاویر و ویدیو و برقراری تماس‌های ویدیویی کاربرد دارد.

ساعت هوشمند TickTalk4 از نظر عمر باتری نیز وضعیت خوبی دارد و به گفته کمپانی سازنده می‌تواند تا 100 ساعت کارکرد داشته باشد که از این نظر نیز به یکی از بهترین گجت ها برای کودکان و نوجوانان بدل می‌شود.

ساعت هوشمند Garmin Vivofit Jr.3

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

یکی از بهترین گجت های پوشیدنی برای کودکان ساعت هوشمند گارمین ویوفیت جونیور 3 است. این محصول با ویژگی‌های خلاقانه ردیابی وضعیت بدنی خود انگیزه مضاعفی به کودکان برای افزایش فعالیت‌های بدنی تزریق می‌کند.

عمر باتری طولانی و برنامه‌های تعاملی با قابلیت‌های نظارتی بالا برای کودکان از دیگر ویژگی‌های این مدل هستند. والدین می‌توانند این ساعت را با انواع گوشی‌های اندروید یا آیفون خود متصل کرده و به طور دقیق بر فعالیت‌های کودک نظارت کنند.

از ویژگی‌های مهم این مدل می‌توان به مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری اشاره کرد. ساعت هوشمند گارمین ویوفیت جونیور 3 همچنین با ویژگی‌هایی چون فعالیت‌های زمانبندی شده، کارت تناسب‌اندام و قفل‌گشایی ماجراجویی‌ها با چالش‌هاص خاص در ترغیب کودکان به انجام فعالیت‌های بدنی موثر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین پاور بانک های 2023

بهترین کیبورد گیمینگ 2023

ساعت هوشمند Angel Watch Series R

بهترین گجت ها برای کودکان 2024
بهترین گجت ها برای کودکان 2024

یکی از بهترین گجت ها برای کودکان ساعت هوشمند Angel Watch Series R است که با تمرکز خاص بر قابلیت‌های نظارتی به والدین امکان می‌دهد تا از فعالیت‌ها و وضعیت کودک خود آسوده خاطر باشند. این ساعت موقعیت مکانی دقیق فرزند شما را در کنار مجموعه‌ای از علائم حیاتی اطلاع‌رسانی می‌کند و امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری نیز با آن وجود دارد.

اپلیکیشن اختصاصی این ساعت که والدین می‌توانند آن را روی گوشی خود نصب کنند به آن‌ها کمک می‌کند تا به طور دقیق مراقب کودک خود باشند. این ساعت در بخش ردیابی موقعیت مکانی کودک نیز قابلیت‌هایی زیادی دارد که شامل پشتیبانی از موقعیت زنده مکانی و موقعیت جغرافیایی می‌شود. شما می‌توانید با اپلیکیشن این ساعت روی موبایل خود یک محدوده جغرافیایی خاص را مشخص کنید تا در صورت خروج کودک از این محدوده، به طور هوشمند و با یک اعلان شما مطلع شوید.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این ساعت که برای کودکانی با بیماری‌های خاص مناسب است، ویژگی نظارت از راه‌دور بر علائم حیاتی است. با این قابلیت اگر در بدن کودک شما تغییر چشمگیری در دمای بدن، ضربان قلب و یا دیگر موارد رخ دهد که ارتباط مستقیمی با یک مشکل سلامتی جدی داشته باشد، ساعت به طور خودکار به شما هشدار می‌دهد و در نتیجه می‌توانید سریعا واکنش و اقدامات مناسب را انجام دهید.

لنوو Tab M7

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

تبلت‌ها نیز از جمله مهمترین گجت‌های هوشمندی هستند که می‌توانید با صرف یک هزینه محدود برای کودک خود تهیه کنید. ما دنیای تبلت‌ها نیز مانند هدفون‌ها و ساعت‌های هوشمند بسیار متنوع و پیچیده است و انتخاب بهترین‌ها الزاما کار ساده‌ای نیست. به همین دلیل در ادامه چند مدل از بهترین تبلت‌های کودکانه را به شما معرفی می‌کنیم.

یکی از بهترین گجت ها برای کودکان در دنیای تبلت‌ها، تبلت لنوو تب M7 است. اساسا برند لنوو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه تولید لپ‌تاپ و تبلت است و زیرمجموعه آن یعنی موتورولا نیز در حوزه گوشی‌های هوشمند به طور قدرتمندی فعالیت می‌کند.

لنوو تب ام 7 یک تبلت معمولی است که چندان برای اجرای بازی‌ها مناسب نیست اما اگر صرفا به دنبال یک وسیله سرگرمی ساده و ارزان برای آشنایی کودک خود با فضای تکنولوژی و اینترنت هستید، این محصول گزینه بسیار خوبی است.

این محصول یک نمایشگر 7 اینچی با وضوح تصویر 1024 در 600 پیکسل دارد و وزن بسیار سبک آن که تنها 236 گرم است سبب می‌شود تا فرزند شما در استفاده طولانی یا حمل و نقل آن دچار مشکل نشود.

هواوی میت پد T10

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

یک تبلت جذاب دیگر برای کودکان از برند مطرح و نام‌آشنای هواوی است. هواوی تبلت باکیفیت میت پد تی 10 را با یک نمایشگر بزرگ 9.7 اینچی عرضه کرده که برای تماشای فیلم، انیمیشن و سریال بسیار ایده‌آل است. این نمایشگر که وضوح تصویر اچ‌دی دارد از نوع IPS است و به خوبی از پس نمایش انواع ویدیوها برمی‌آید.

خوشبختانه این مدل نسبت به تبلت قبلی که از لنوو معرفی کردیم سخت‌افزار قدرتمندتری نیز دارد و اگر قصد دارید تبلتی که برای کودک خود می‌خرید یکی از بهترین گجت های گیمینگ برای کودکان باشد این تبلت هواوی، گزینه بسیار ایده‌آلی است و از پس اجرای انواع بازی‌های گرافیکی سنگین برمی‌آید.

لنوو Tab M10 X505X

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

یکی دیگر از بهترین تبلت‌ها برای کودکان از برند لنوو، تبلت لنوو تب M19 مدل X505X است که یک نمایشگر بزرگ 10 اینچی با وضوح تصویر 2800 در 800 پیکسل دارد. این نرخ برای یک تبلت با این ابعاد مناسب است و کودک شما از تماشای انواع محتوای ویدیویی در این تبلت لذت خواهد برد.

پردازنده این تبلت مانند دیگر محصولات لنوو چندان قدرتمند نیست و بیشتر برای امور روزمره و عادی مانند تماشای ویدیو، فیلم و سریال یا وبگردی مناسب است. این مدل برای خانواده‌هایی که به دنبال یک تبلت اقتصادی با نمایشگر بزرگ و کیفیت تصویر خوب هستند گزینه بسیار ایده‌آلی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

بهترین ساعت های هوشمند 2023

گلکسی Tab A7 lite 8.7

بهترین گجت ها برای کودکان 2024
بهترین گجت ها برای کودکان 2024

کمپانی کره‌ای سامسونگ از پیشگامان دنیای تکنولوژی در عرصه‌های گوناگون است و برخی از بهترین گجت ها برای کودکان را نیز عرضه می‌کند. یکی از بهترین تبلت‌های سامسونگ که گزینه ایده‌آلی برای کودکان محسوب می‌شود، تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 8.7 است که یک نمایشگر 8.7 اینچی با رزولوشن 1340 در 800 پیکسل دارد که کیفیت تصویر بالایی برای این محصول به ارمغان می‌آورد. وزن این تبلت البته کمی بیشتر از دیگر مدل‌ها است و حدود 370 گرم است اما آنچنان محسوس نیست و در استفاده طولانی کودک شما را آزار نمی‌دهد.

این تبلت قدرت سخت‌افزاری در حد مدل هواوی که پیشتر معرفی کردیم ندارد اما سخت‌افزار آن برای اجرای بازی‌ها مناسب است. البته باز هم بهتر است برای اجرای بازی‌های سنگین و پرجزئیات روی آن حساب نکنید.

آخرین قابلیت جذاب تبلت کودکانه سامسونگ باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی آن است که البته با مترومعیارهای امروزی برای یک تبلت کمی کم به نظر می‌رسد اما سامسونگ وعده 24 ساعت شارژدهی را برای آن داده است. این تبلت از شارژ سریع 15 واتی نیز پشتیبانی می‌کند و در مجموع یکی از بهترین گزینه‌ها برای کودکان محسوب می‌شود.

اپل آیپد 10.2

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

اگر می‌خواهید از ابتدا کودک خود را با اکوسیستم اپل آشنا کنید و علاقه‌ای به محصولات اندرویدی ندارید، یکی از بهترین گجت ها برای کودکان در صورت عدم محدودیت بودجه، تبلت آیپد 10.2 2021 است. این محصول نسبت به دیگر آیپدها قیمت مناسب‌تری دارد و هنوز خیلی قدیمی نشده است.

تراشه این تبلت نسبتا قدرتمندتر از همه مدل‌های معرفی شده در بخش‌های قبلی است و یک پردازنده A13 با لیتوگرافی 7 نانومتری دارد که برای اجرای انواع بازی‌ها و برنامه‌های سنگین مناسب است.

دوربین این تبلت اپل نیز نسبت به دیگر تبلت‌هایی که معرفی کردی کیفیت بالاتری دارد و در نتیجه با آن می‌توان تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت کرد. شارژدهی این محصول به گفته اپل بسیار مناسب است و 2 تا 3 روز با هر بار شارژ، کارآیی دارد.

شاید تنها ویژگی منفی این محصول نسبت تصویر 4:3 نمایشگر آن باشد که سبب می‌شود در اجرای تمام صفحه فیلم و سریال‌ها با مشکلاتی مواجه شوید. با این حال این ویژگی آنقدرها موثر و محسوس نیست که بخواهید قید این تبلت را بزنید.

سوالات متداول

بهترین ساعت‌های هوشمند مناسب کودکان کدامند؟

ساعت هوشمند boAt Wanderer Smart، ساعت گارمین بانس، ساعت اکسپلورا ایکس 6 پلی، فیت بیت ایس 3، ساعت TickTalk4، ساعت Garmin Vivofit Jr.3 و ساعت آنجل واچ سری آر از جمله بهترین ساعت‌های هوشمند کودکانه موجود در بازار هستند.

بهترین هدفون‌های مناسب کودکان کدامند؟

هدفون iClever BTH12، هدفون JLAB JBuddies Studio Over-Ear، هدفون Snug PlayPlus، هدفون JBL Jr310BT، هدفون Riwbox WT-7S و هدفون iClever HS01 از جمله بهترین هدفون‌های کودکانه موجود در بازار هستند.

بهترین تبلت‌های مناسب کودکان کدامند؟

اپل آیپد 10.2، سامسونگ گلکسی Tab A7 lite 8.7 و هواوی میت‌پد T10 از بهترین تبلت‌های کودکانه موجود در بازار هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین گجت ها برای کودکان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر