;
coinex

گوشی تاشو جدید سامسونگ نسبت به مدل‌های قبلی عریض‌تر و نازک‌تر خواهد بود

شایعات اخیر حاکی از یک تحول عظیم در گوشی تاشو جدید سامسونگ هستند و به نظر مدل جدید نسبت به مدل‌های قبلی عریض‌تر و نازک‌تر خواهد بود.

سری گلکسی زد فولد مدتی در صدر گوشی‌های تاشو قرار داشتند ولی حالا رقابت‌ها در این دسته از گوشی‌ها بیشتر شده و سازندگان برای جلب نظر مشتریان در حال ارتقای گوشی‌های خود هستند.

در مدت اخیر، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص تغییرات سامسونگ در گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) به گوش می‌رسد و به نظر این شرکت قصد دارد باز به محبوبیت سابق دست پیدا کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی تاشو جدید سامسونگ نسبت به مدل‌های قبلی عریض‌تر و نازک‌تر خواهد بود

هرچند در حال حاضر زد فولد 5 طرفداران خود را دارد و از برخی جهات مورد تحسین قرار گرفته، اما از نظر ظاهر به جذابی رقبایش نیست و سامسونگ با علم به این موضوع، تصمیم گرفته Galaxy Z Fold 6 را عریض‌تر و نازک‌تر از مدل‌های قبلی خود بسازد و در عین حال این تغییر در تجربه کاربری تاثیر منفی نگذارد.

کره‌ای‌ها این را هم درک کرده‌اند که یک گوشی‌های تاشوی بسیار بلند با سلیقه کاربران زیادی همخوانی ندارد و احتمالا به همین خاطر شایعات گلکسی زد فولد 6 به یک دستگاه با صفحه نمایش داخلی و خارجی بزرگتر اشاره می‌کنند. این طراحی عریض‌تر می‌تواند نشان‌دهنده‌ی نسبت ابعاد متفاوتی باشد که در نهایت باعث می‌شود گوشی هنگام باز شدن کمتر شبیه یک تبلت بلند و باریک به نظر برسد.

گوشی تاشو جدید سامسونگ نسبت به مدل‌های قبلی عریض‌تر و نازک‌تر خواهد بود

احتمالا سامسونگ در حال کار بر روی یک لولای تاشو جدید همراه با چند محافظ بوده تا فشار را به طور متناسب‌تر در سراسر صفحه توزیع کرده و احتمالاً خط فشرده روی صفحه داخلی را کاهش دهد. به علاوه، پتنت منتشر شده طراحی ماژول دوربین متفاوتی را نشان می‌دهد. گرچه طراحی نهایی ممکن است متفاوت باشد، اما به نظر می‌رسد Z Fold 6 نازک‌تر و عریض‌تر خواهد بود.

در نهایت، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد یک گوشی تاشو اقتصادی نیز توسعه دهد تا سهم بازار خود را در بخش گوشی‌های تاشوی چین بیشتر کند. در حال حاضر این برند کره‌ای، در جایگاه سوم و بعد از هواوی و آنر قرار گرفته است.

انتظار می‌رود این گوشی تاشو با قیمت مناسب در نیمه دوم سال 2024 به همراه Z Fold 6 و Z Flip 6 در رویداد Unpacked در ماه آگوست معرفی شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای اولین بار، سه گوشی تاشو را به طور همزمان معرفی نماید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تغییرات احتمالی گوشی تاشو جدید سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر