;
coinex

اپل می‌تواند در اوایل سال 2026 یک دستگاه تاشو را جایگزین iPad Mini کند

شایعات حاکی از آن است که اپل قصد ورود به بازار گوشی‌های تاشو را دارد. بنابراین ممکن است در اوایل سال 2026 یک دستگاه تاشو را جایگزین iPad Mini کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده نشریه کره‌ای The Elec، اپل در حال بررسی بازار تاشو برای ارائه یک دستگاه 7 تا 8 اینچی است که می‌تواند جایگزین iPad Mini شود. این نشریه اعلام کرده که این دستگاه ممکن است بین سال‌های 2026 تا 2027 عرضه شود.

بیشتربخوانید: اپل برای هفدهمین سال متوالی تحسین برانگیزترین شرکت جهان شد

بر اساس گزارش‌ها، اپل در حال کار بر روی یک آی‌پد مینی OLED است که احتمالا در سال 2026 عرضه خواهد شد. بنابراین، هنوز مشخص نیست که دستگاه جدید آیفون تاشو است یا آی‌پد تاشو.

البته اپل در پشت صحنه با تامین‌کنندگان صفحه نمایش سامسونگ و ال جی که از سال قبل نمونه‌های پنل تاشو 7 اینچی و 8 اینچی را عرضه کرده‌اند نیز همکاری می‌کند.

گفته می‌شود که سامسونگ در توسعه  پنل‌های تاشو از اپل پیشی گرفته است. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که  بین اپل، سامسونگ و ال‌جی درارائه عناصر حیاتی مانند شیشه‌های بسیار نازک، پنجره‌های پوششی و طراحی لولا تفاوت نظرهای بسیاری وجود دارد. این موضوع می تواند تولید انبوه دستگاه تاشو اپل را به تاخیر بیندازد.

اما اگر اپل تصمیم داشته باشد که گوشی‌های تاشو خود را در سال 2026 عرضه کند، انتظار می‌رود از خط تولید OLED موجود سامسونگ که در حال حاضر در آیفون‌ها استفاده می‌شود، بهره ببرد. شایعات همچنین به توسعه یک دستگاه تاشو بزرگتر 20.5 اینچی در حال توسعه نیزاشاره می‌کنند، که زمان عرضه آن هم مشخص نیست.

هنوز نوع ورود اپل به بازارهای تاشو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما با خبرهای اعلام شده به نظر می‌‌رسد که این شرکت حتما وارد این عرصه خواهد شد.

از آنجایی که رقابت در عرصه تاشو در حال حاضر تحت سلطه بازیگران معتبری مانند سامسونگ و هواوی است، تنها زمان مشخص می‌کند که اپل چگونه می‌خواهد خود را در این بازار رقابتی متمایز کند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر