;
coinex

گوشی ارزانقیمت لاوا یووا 3 (Lava Yuva 3) رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی ارزانقیمت لاوا یووا 3 با طراحی جذاب و زیبا، نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی اچ‌دی پلاس و شارژ سریع 18 واتی رسما در هند معرفی شد.

لاوا اینترنشنال، یک برند داخلی گوشی در هند، از گوشی هوشمند یووا 3 رونمایی کرد. این گوشی مخصوص جوانان هندی و متناسب با نیازهای آنان طراحی شده و با وجود ظاهر شیک و مدرن و عملکرد چشمگیر با قیمتی معقول و مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات گوشی ارزانقیمت لاوا یووا 3

گوشی لاوا یووا 3 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. در بالای این نمایشگر یک سوراخ پانچ تعبیه شده که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. در پنل پشتی نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه 13 مگاپیکسلی با هوش مصنوعی قرار گرفته که به خوبی پاسخگوی نیاز افراد در عکاسی و تصویر برداری است.

گوشی ارزانقیمت لاوا یووا 3

انرژی مورد نیاز لاوا Yuva 3 توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی و از طریق پورت USB تایپ C تامین می‌شود. بخش سخت افزار این گوشی اقتصادی از پردازنده هشت هسته‌ای UNISOC T606، چهار گیگابایت رم (قابل ارتقا تا 8 گیگابایت از طریق رم مجازی) و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2  تشکیل شده است.

از دیگر مشخصات برجسته و قابل توجه Yuva 3 می‌توان به طراحی ممتاز با کناره‌های صاف، حسگر اثر انگشت جانبی برای حفظ امنیت کاربران، قابلیت بازگشایی قفل با چهره، جک هدفون 3.5 میلی متری، اندروید 13 (با دوسال به‌روزرسانی امنیتی) و بلندگو اشاره کرد.

گوشی ارزانقیمت لاوا یووا 3

Yuva 3 از 7 فوریه 2024 در آمازون و از 10 فوریه 2024 در فروشگاه الکترونیکی Lava و سایر خرده فروشی‌های مجاز برای خرید در دسترس خواهد بود. این دستگاه در بخش گوشی‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه در سه رنگ مشکی، بنفش و سفید موجود خواهد شد. قیمت لاوا یووا 3 برای مدل 64 گیگابایتی 6799 روپیه (معادل 82 دلار) و برای مدل 128 گیگابایتی 7299 روپیه (معادل 88 دلار) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ارزانقیمت لاوا یووا 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر