;
coinex

تاریخ معرفی میزو 21 پرو (Meizu 21 Pro) اعلام شد [+ مشخصات کلیدی]

تاریخ معرفی میزو 21 پرو به همراه مشخصات کلیدی آن لو رفت. این گوشی به نمایشگر اولد 2K و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهر خواهد شد.

ماه گذشته، گوشی Meizu 21 Pro در مرجع 3C چین ظاهر شد و به دنبال آن با انتشار گزارش‌هایی مشخصات دوربین آن فاش شد. اکنون نیز اطلاعات جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که علاوه بر اعلام تاریخ معرفی این گوشی، مشخصات کلیدی آن را هم فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی میزو 21 پرو

به گفته یک افشاگر چینی، گوشی میزو 21 Pro از طراحی مشابه نسخه پایه یعنی Meizu 21 برخوردار خواهد بود. او می‌گوید که نسخه پرو با طراحی نازک و سبک، احساس خوب و راحتی را به کاربران منتقل خواهد کرد. این گوشی از یک قاب تیتانیومی بهره می‌برد و با داشتن گواهی IP68 در برابر آب مقاوم است.

تاریخ معرفی میزو 21 پرو

این دستگاه به یک صفحه نمایش اولد با وضوح 2K مجهز خواهد شد. این نمایشگر که ساخته یک سازنده داخلی است با حاشیه‌های سفید رنگ یکنواخت در چهار طرف احاطه شده و داخل آن یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک با منطقه اسکن بزرگ تعبیه خواهد شد.

درباره مشخصات سخت افزاری این گوشی اطلاعات دقیقی در دست نیست اما به احتمال زیاد در آن از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی تغذیه شود.

نسخه پایه این گوشی یعنی میزو 21 دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه 200 مگاپیکسلی (اصلی) + 12 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 5 مگاپیکسلی (ماکرو) بود. حال گفته می‌شود که در نسخه پرو از تنظیمات دوربین متفاوت یعنی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OV50H OmniVision و دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر استفاده خواهد شد. این احتمال وجود دارد که تنظیمات دوربین این گوشی شامل یک دوربین فوق عریض نیز بشود. افشاگر دیگری مدعی شده که Meizu 21 Pro به طور آزمایشی در ماه مارس سال جاری عرضه خواهد شد. با این حال، هنوز هیچ اطلاعیه و بیانیه‌ای از سوی شرکت سازنده منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ معرفی میزو 21 پرو و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر