;
coinex

رکورد جدید مصرف ترافیک داخلی در بازی ایران و ژاپن ؛ عبور از 7 ترابیت بر ثانیه!

با اعلام رئیس رگولاتوری ایران، رکورد جدید مصرف ترافیک داخلی در بازی ایران و ژاپن به ثبت رسید. گفتنی‌ست بیش از 7 ترابیت برثانیه دیتا مصرف شده است.

امیر لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پستی را در شبکه اجتماعی ویراستی منتشر و اعلام کرد که در جریان بازی ایران و ژاپن در جام ملت‌های آسیا، رکورد جدید مصرف ترافیک داخلی به ثبت رسیده است.

پیش‌از این، بیشترین مصرف دیتای اینترنت به بازی النصر و پرسپولیس مرتبط می‌شد که با عدد 6.3 ترابیت برثانیه رکورددار بود؛ اما حالا مصرف ترافیک داخلی از 7 ترابیت برثانیه هم عبور کرده است.

وزیر ارتباطات نیز در واکنش به این رکورد جدید بیان کرد که بیشترین مصرف ترافیک داخلی در آغاز دولت سیزدهم 2.5 ترابیت برثانیه بود که با تلاش همکاران در شرکت ارتباطات زیرساخت این عدد 3 برابر شده است.

بیشتر بخوانید: تصویب شد؛ سهم تولیدکنندگان محتوا در درآمد حاصل از فروش ترافیک

رکورد جدید مصرف ترافیک داخلی شکسته شد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پست ویراستی خود خبر از ثبت رکورد جدید در اینترنت کشور داد. طبق آنچه امیر لاجوری در صفحه ویراستی خود نوشته است هم‌زمان با بازی ایران و ژاپن ترافیک داخل کشور رکورد جدید زد و از ۷ ترابیت‌برثانیه عبور کرد.

وی همچنین اعلام کرد: «در بازی ایران و سوریه نیز مجموع ترافیک داخل و خارج رکورد زد و از ۱۲.۵ ترابیت‌برثانیه عبور کرد.»

رکورد جدید مصرف ترافیک داخلی شکسته شد

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیز با بازنشر پست ویراستی لاجوردی نوشت:

این حاصل توسعه مستمر زیرساخت‌های ارتباطی کشور در 2 سال اخیر است. حداکثر ترافیک داخلی تجربه شده تا ابتدای دولت سیزدهم حدود ۲.۵ ترابیت بر ثانیه بود که الان تقریباً 3 برابر شده است. خداقوت به همه همکاران پرتلاشم در شرکت زیرساخت و متخصصین فعال در توسعه و نگهداری شبکه ارتباطی کشور.

رکورد جدید مصرف ترافیک داخلی شکسته شد

شهریورماه 1402 نیز رئیس رگولاتوری ایران در زمان بازی پرسپولیس و النصر اعلام کرده بود که پیک ترافیک داخل از ۶.۳ ترابیت بر ثانیه گذشت.

رکورد جدید مصرف ترافیک داخلی شکسته شد

لاجوردی، شهریورماه گذشته در صفحه ویراستی خود نوشته بود: «در جریان بازی پرسپولیس و النصر، یک بار دیگر زیرساخت‌های ارتباطی کشور با موفقیت محک خورد و پیک ترافیک داخل ۶.۳ ترابیت‌برثانیه ثبت شد و برای اولین بار، مجموع پیک ترافیک داخل و خارجی کشور رکورد زد و از مرز ۱۱ ترابیت‌برثانیه گذشت.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص ثبت رکورد جدید در مقرص ترافیک اینترنت داخلی در بازی ایران و ژاپن چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر