;
coinex

تاخیر در تحویل آیفون زیر قیمت ؛ تنه موبایل موسوی به کوروش کمپانی!

تاخیر در تحویل آیفون زیر قیمت پس از کوروش کمپانی، این بار به موبایل موسوی هم سرایت کرده است. این تأخیر موجب نارضایتی خریداران شده و موبایل استقلال را زیر فشار بردند.

حتماً اطلاع دارید که کوروش کمپانی یکی از فروشندگان آیفون‌های 20 میلیون تومانی بود که پس از تأخیرهای فراوان در تحویل گوشی به مشتریان و شکایات بسیار زیادی که از این مجموعه شد، درنهایت توسط نهادها دولتی پلمپ شد. این شرکت با جذب بسیاری از سلبریتی‌های کشور، نامی برای خود دست و پا کرد و دیگر افراد نیز با اعتبار همین چهره‌های مشهور اقدام به خرید از این فروشگاه می‌کردند. حال خبر رسیده که موبایل موسوی نیز راه کوروش کمپانی را پیش گرفته و تاخیر در تحویل آیفون زیر قیمت به مشتریان به این فروشنده موبایل نیز سرایت کرده است.

ظاهراً موبایل استقلال (موبایل موسوی) نیز مورد اعتراض و شکایت بسیاری از خریداران آیفون قرار گرفته و باید دید که سرنوشت آن چه خواهد شد. لازم به ذکر است که میلاد نوری، برنامه‌نویس و کارشناس حوزه تکنولوژی نیز برخی از کامنت‌های خریداران آیفون از این فروشگاه را منتشر و توضیحاتی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: رونمایی از آیفون 2 میلیارد تومانی ؛ مزایده محصولات خاص اپل ادامه دارد!

تاخیر در تحویل آیفون زیر قیمت به موبایل موسوی هم سرایت کرد

موبایل موسوی یکی از فروشندگان به نام و مشهور گوشی‌های موبایل به خصوص محصولات اپل است که با تبلیغات فراوان و سرمایه بالا توانست مشتریان بسیاری از جمله چهره‌های مشهور ایرانی از بازیگران گرفته تا خوانندگان و غیره را جذب کند. این فروشگاه هم‌اکنون به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال شناخته شده و خریداران گوشی موبایل با اتکا به همین موضوع اقدام به خرید گوشی آیفون از این فروشگاه به صورت حضوری و اینترنتی می‌کنند.

قصه به همین جا ختم نمی‌شود؛ به تازگی میلاد نوری در کانال تلگرام خود به موضوع نارضایتی و شکایت کاربران و خریداران آیفون زیر قیمت از این فروشگاه پرداخته و توضیحاتی نیز ارائه کرده است.

تاخیر در تحویل آیفون زیر قیمت به موبایل موسوی هم سرایت کرد
فروش آیفون 13 با قیمت کمتر از خود اپل در موبایل استقلال

وی نوشت:

«‌‏بعد از کوروش کمپانی، نارضایتی کاربرها بابت تاخیر در تحویل آیفون زیر قیمت به موبایل موسوی (موبایل استقلال) هم رسید.

نکته مهم اینکه موبایل موسوی، اسپانسر رسمی باشگاه استقلال تهرانه و اسمش پشت پیراهن این تیم درج شده و در اقدامی بسیار عجیب، گوشی آیفون ۱۳ آکبند رو پایین‌تر از قیمت خود شرکت اپل پیش فروش می‌کنه!‌‌

تاخیر در تحویل آیفون زیر قیمت به موبایل موسوی هم سرایت کرد

نکته‌ای که ظاهراً چگونگی آن برای مسئولین باشگاه استقلال سوال برانگیز نبوده و باعث شده خیلی از خریدارها به اعتبار این باشگاه، اقدام به خرید کنند!

یعنی تو این اوضاع اقتصادی، ما افرادی رو داریم که در مدت یک-دوماه حدود ۵۰درصد سود به کاربرها پرداخت می‌کنند و علاوه بر هزینه و سود مجموعه خودشون، هم زمان هزینه اسپانسرینگ باشگاه استقلال و تبلیغ توسط کلی بازیگر و افراد معروف هم تامین می‌کنند‼️

تصاویر، فقط بخشی از کامنت‌های پست آخر این مجموعه‌ست.»

پلمپ کوروش کمپانی

کوروش کمپانی ازجمله شرکت‌های فروش موبایل با قیمت بسیار کمتر از نرخ واقعی آن در بازار است که در ماه‌های گذشته تبلیغات گسترده‌ای را در شبکه‌های مجازی آغاز کرد. این شرکت با تبلیغات گسترده خود که در برخی مواقع همراه با اسپانسری از مجموعه‌های معتبر و یا استفاده از بازیگران و سلبریتی‌های مشهور بود، موفق شد تا حد زیادی اعتماد گروهی از مردم را جلب کند که برای خرید به‌سراغ آن بروند. این شرکت ویدیوها و کلیپ‌های تبلیغاتی متعددی با حضور افراد مشهور در شبکه‌های مجازی منتشر می‌کرد و نام کوروش کمپانی طی ماه‌های گذشته بیشتر از همیشه شنیده می‌شد. کوروش کمپانی ادعا داشت که آیفون را با قیمت نزدیک ۲۰ میلیون تومان به دست مشتریان می‌رساند و حالا بعد از مدت‌ها فعالیت، به‌نظر می‌رسد که نتوانسته است به وعده خود پایبند باشد.

تاخیر در تحویل آیفون زیر قیمت به موبایل موسوی هم سرایت کرد
فروش آیفون 13 با قیمت کمتر از خود اپل در کوروش کمپانی

حال کوروش کمپانی، به عنوان یکی از فروشندگان آیفون بیست میلیون تومانی، پلمب شده است. به‌نظر می‌رسد پلمب این شرکت به‌خاطر شکایات متعدد خریداران موبایل از این مجموعه است که طی روزهای گذشته بارها و بارها به‌خاطر عدم دریافت خریدهایشان اعتراض کرده‌اند. با اینکه دفتر فروش این مجموعه پلمب شده است، اما همچنان امکان خرید از وب‌سایت این مجموعه برای افراد وجود دارد و درگاه خرید این مجموعه همچنان فعال است. گفتنی است اوایل دی‌ماه، این شرکت درباره اخباری که پیرامون روش فروش آیفون در آن منتشر شده بود، بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن «باافتخار» اعلام نمود که حتی «یک شاکی خصوصی» هم ندارد.

تاخیر در تحویل آیفون زیر قیمت به موبایل موسوی هم سرایت کرد

بیشتر بخوانید:

به نظر شما چه چیزی باعث می‌شود که مجموعه‌های بزرگی مانند کوروش کمپانی و موبایل موسوی به راحتی از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده و این چنین کلاهبرداری کنند؟ چرا نظارتی صورت نمی‌گیرد؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را برای ما ارسال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    هالو و طمع کاری باعث این کلاه برداری میشه هواداران استقلال بابت خرید موبایل از موسوی پولشان جای دوری نمی رود خرج تیم محبوبشان میشود ولی سایر خریداران سرشان کلاه میرود.

    پاسخ

    بزرگترین اشتباه رو خود خریدارا میکنن که طمع میکنن،بعد از اون بلاگرهاو سلبریتی هایی هم که بخاطر یه گوشی مجانی چشم بسته اینا رو معرفی میکنن هم باید پاسخ گو باشن،قوه ی قضائیه هم باید خیلی سفت و سخت بگیره تا اینجور فروشگاه های کلاه بردار هر روز مثل قارچ سبز نشن

    پاسخ