;
coinex

وزارت کشور، مجوز واردات خودرو دریافت کرد؛ واردات 2هزار دستگاه خودرو جدید

وزارت صمت، مجوز واردات خودرو را به وزرات کشور نیز اعطا کرد. بر این اساس وزارت کشور می‌تواند 2 هزار دستگاه خودرو به کشور وارد کند.

در زمانی که روند واردات خودرو بسیار کند و حتی صفر شده است، وزارت کشور، از وزارت صمت، مجوز واردات خودرو دریافت کرده است. می‌دانیم که اگر واردات خودرو انجام شود، تأثیر بسیار زیادی بر بازار خودرو می‌گذارد و قیمت‌ها شکسته خواهد شد.

با اینکه آمار واردات خودرو به ایران از میزان اعلام شده بسیار پایین‌تر بود، اما عرضه این خودروها و عرضه خودروهای داخلی توسط خودروزسازان، مدتی بازار خودرو را آرام کرد و قیمت‌ها به شدت کاهش یافتند. حال در آخرین خبر از برنامه واردات، وزارت کشور مجوز واردت 2 هزار خودرو از گمرک کشور را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: بازار سیاه فروش کارت ملی برای ثبت نام خودروهای وارداتی ؛ هر کارت ملی 300 میلیون!

مجوز واردات خودرو به وزارت کشور اعطا شد

وزارت صنعت، معدن و تجارت به ارسال نامه‌ای به گمرک ایران، مجوز واردات 2 هزار دستگاه خودرو را به وزارت کشور صادر کرد. بدین ترتیب وزارت کشور نیز می‌تواند 2هزار دستگاه خودرو سواری وارد کشور کند.

لازم به ذکر است که اولویت درنظر گرفته شده برای واردات خودرو، خودروهای برقی و هیبریدی است که به نظر می‌رسد روند برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل کشور به سرعت درحال پیگیری است.

مجوز واردات خودرو به وزارت کشور اعطا شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص تسریع واردات خودروهای برقی و هیبریدی به کشور چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر