;
coinex

مدیرعامل دیجی‌کالا آزاد شد

مدیرعامل دیجی‌کالا آزاد شد . حمید محمدی هم‌موسس دیجی‌کالا، اعلام کرد مدیرعامل جدید این فروشگاه اینترنتی عصر امروز بازداشت شده است. اما حال خبر ها حاکی از آزاد شدن وی می‌دهد.

حمید محمدی رئیس هیئت مدیره گروه دیجیکالا با انتشار توئیتی اعلام کرد عصر امروز مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌کالا علی‌رغم توضیحات و تلاش‌های صورت گرفته در این چند روز برای رفع سو تفاهم‌های اخیر، با حکم دادسرای امنیت بازداشت شد.

مدیرعامل دیجی‌کالا آزاد شد

دیجیکالا در پی اعلام جرم دادستانی در مورد برخی کالا‌های موجود روی این سکو اعلام کرده بود فروش کالاهای منطبق با چارچوب‌های فرهنگی و دینی مردم ایران، همیشه از اولویت‌های این شرکت بوده است و تیمی چندصدنفره با کمک هوش مصنوعی، روزانه در حال بررسی و نظارت کالاهای موجود روی سایت هستند.

حمید محمدی در رابطه با این موضوع در اکانت ایکس خود (توییتر سابق) گفت:

متاسفانه مدیرعامل دیجی‌کالا بازداشت شد. ظاهرا موضوع، مربوط به فروش برخی ماگ‌ها در دیجی‌کالا بود که اخیرا توسط برخی خبرگزاری‌ها مورد توجه قرار گرفته بود. ‌ در مقابل بعضی‌ها وسط پایتخت این مملکت، با خیال راحت به اسم آیفون ۲۰میلیونی سر ملت رو کلاه می‌گذارند، اما فعلا کسی با اون‌ها کاری نداره.

مدیرعامل دیجی‌کالا بازداشت شد : ماجرا چیست؟

حال اما خبر‌ها حاکی از آن است که مدیرعامل دیجی‌کالا آزاد شده است. خبرگزاری فارس اعلام کرده است مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی کالا، پس از چند ساعت بازداشت، دقایقی قبل با تعیین قرار تامین متناسب آزاد شده است.

بیشتر بخوانید:

 

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر