coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری گلکسی S23 در ماه آینده بروزرسانی One UI 6.1 را دریافت خواهد کرد

خبر خوب برای کاربران گوشی‌های سری گلکسی S23 ؛ سامسونگ به زودی و در ماه آینده به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای این گوشی‌ها منتشر خواهد کرد.

همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ ماه گذشته با نسخه جدیدی از رابط کاربری One UI معرفی شدند. در حال حاضر این نسخه از رابط کاربری سامسونگ، تنها در انحصار سه‌گانه Galaxy S24 است اما ظاهرا قرار است که به زودی در پرچمداران قدیمی نیز فعال شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 برای سری گلکسی S23

طبق گفته افشاگری به نام BennettBuhner، سامسونگ به زودی و در ماه آینده به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 را برای سری گلکسی S23 منتشر خواهد کرد.

سری گلکسی S23

این رابط کاربری قابلیت‌ها و ویژگی‌های بی‌شماری را در برمی‌گیرد که بیشتر آنها بر پایه هوش مصنوعی هستند. البته تضمینی وجود ندارد که تمام این ویژگی‌های نرم افزاری از طریق آپدیت سیستم عامل به گوشی‌های قدیمی گلکسی اضافه شوند. با این حال، شایعات اخیر از اضافه شدن هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) به گوشی‌های سری Galaxy S23 خبر می‌دهند. از جمله ویژگی‌هایی که انتظار می‌رود با آپدیت One UI 6.1 به سری Galaxy S23 بیایند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انیمیشن‌های روان و بهبود یافته
  • بسیاری از ویژگی‌های مبتنی بر Galaxy AI
  • سفارشی سازی صفحه قفل
  • بهبود پایداری و رفع اشکال‌ها و باگ‌های مختلف

هنوز مشخص نیست که ویژگی‌ای مانند نمایشگر تمام صفحه همیشه روشن در این لیست جای می‌گیرد یا نه، اما دست کم جدیدترین ویجت‌های صفحه قفل بازطراحی شده به سری گلکسی اس 23 خواهند آمد.

حال باید صبر کنیم و ببینم که به جز این موارد، چه ویژگی‌های دیگری در آپدیت One UI 6.1 گنجانده خواهند شد. آیا کل مجموعه هوش مصنوعی گلکسی اس 24 روی گلکسی اس 23 نیز فعال خواهد شد یا فقط شاهد فعال شدن یک سری ویژگی‌های منتخب خواهیم بود؟ این سوالی است که هنوز جوابی برای آن مشخص نشده است.

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در Galaxy S24 مانند جستجو با دایره، ادیت و ویرایش مولد، تولید تصویر پس زمینه مولد، ترجمه آنی تماس، دستیار چت، دستیار نوت و یادداشت، رونویسی، قالب‌بندی خودکار برای Samsung Notes، خلاصه‌سازی و … بسیار کارآمد هستند و اضافه شدن آنها به سایر گوشی‌های سامسونگ، مسلما برای کاربران این شرکت رضایت‌بخش خواهد بود.

علاوه بر این، One UI 6.1 برخی از عناصر رابط کاربری عمومی را تغییر داده و چندین ویژگی جدید را به برنامه‌های Camera و Camera Assist اضافه می‌کند. هنوز مشخص نیست که تجربه کار با One UI 6.1 در Galaxy S23 تا چه حد به Galaxy S24 نزدیک خواهد بود اما این موضوع تا ماه آینده معلوم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 برای سری گلکسی S23 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر