;
coinex

برخی از مشخصات گوشی های HMD Legend و HMD Legend Pro فاش شد

اطلاعات دو گوشی میان‌رده‌ی HMD با نام‌های HMD Legend و HMD Legend Pro فاش شد. هر دو گوشی از یک چیپست مشترک بهره می‌برند اما ظرفیت‌های RAM متفاوتی دارند.

HMD Global چندین گوشی در دست تولید دارد که احتمالا در اواخر ماه جاری میلادی در کنگره جهانی موبایل 2024 (MWC) معرفی خواهند شد. بر اساس آخرین گزارشات، این شرکت فنلاندی در حال کار بر روی حداقل شش دستگاه موبایل است.

بیشتر بخوانید: 9 گوشی جدید برند HMD به زودی به بازار عرضه خواهند شد

مشخصات گوشی های HMD Legend و Legend Pro

دو گوشی با برند HMD با نام‌های لجند (Legend) و لجند پرو (Legend pro) اخیرا در پایگاه داده‌ای گیک‌بنچ، مشاهده شده‌اند. همانطور که انتظار می‌رفت، هر دو بخشی از خط تولید گوشی های مقرون به صرفه HMD هستند، بنابراین مشخصات این گوشی‌ها تا حدی پایین است.

هر دو مدل HMD Legend معمولی و Legend Pro از پردازنده Unisoc T606 استفاده می‌کنند. انتظار می‌رود که Legend معمولی دارای 4 گیگابایت رم باشد، در حالی که نسخه Pro از 8 گیگابایت رم بهره خواهد برد.

ویژگی کلیدی دیگری که با لیست شدن در Geekbench فاش شد این واقعیت است که هر دوی این گوشی‌ها از اندروید 14 پشتیبانی می‌کنند، البته که این موضوع خیلی شگفت انگیز نیست چراکه همه‌ی گوشی‌هایی که در سال 2024 عرضه می‌شوند باید با این نسخه‌ از سیسستم عامل گوگل عرضه شوند.

طبق گزارش‌ها، HMD قصد دارد علاوه بر گوشی های Legend و Legend Pro، چهار گوشی هوشمند اندرویدی دیگر را نیز روانه بازار کند: Pulse، Pulse+، Legend Plus و Pulse Pro. هیچ اطلاعاتی در مورد هیچ یک از این گوشی‌ها به بیرون درز نکرده است، با این‌حال انتظار داریم که اولین جزئیات از این گوشی‌ها قبل از معرفی آن‌ها در اواخر این ماه آشکار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات گوشی‌های جدید برند HMD چیست؟ آیا HMD توانایی رقابت با سایر کمپانی‌های مطرح بازار را دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر