;
coinex

کانال ها و صفحات بالای ۵ هزار فالوئر برای تبلیغات باید مجوز بگیرند

وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی اعلام کرده بر اساس طرح جدید کانال ها و صفحات بالای ۵ هزار فالوئر برای تبلیغات باید مجوز بگیرند.

پلتفرم های اجتماعی مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام مدت زیادی است که در ایران فیلتر شده اند با این حال شرایط استفاده از آنها هرروز عجیب تر می‌شود. اکنون وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی از طرحی خبر داده که بر اساس آن کانال ها و صفحات بالای ۵ هزار فالوئر برای تبلیغات باید مجوز بگیرند.

بیشتر بخوانید: اعلام آمار مجموع درآمد اینفلوئنسرها ؛ باید مالیات بدهید!

عباس محمدیان مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد می‌گوید:« هدف از این طرح حفظ حریم قانونی افراد و انجام مناسب امور تبلیغاتی در فضای مجازی است.» او همچنین از فعالان فضای مجازی خواسته تا برای تبلیغات خود مجوز بگیرند.

محمدیان افزود:« در این طرح، پیام‌رسان‌های خارجی و داخلی با هم تفاوت ندارند و هر فعال تبلیغاتی در هر یک از بسترها و شبکه‏های اجتماعی مشمول این طرح خواهد شد.»

به هر حال به مالیات های سنگینی که برای اینفلوئنسر ها در نظر گرفته شد و محدودیت هایی که هرروز بیشتر بر برنامه های اجتماعی اعمال می‌شود این طرح نیز اضافه شده است. کاربران پیش از تبلیغات باید برای دریافت مجوز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اخذ مجوز برای تبلیغات چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر