coinex
راهنمای خرید تکراتو

مدیر سامانه یکپارچه: مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد

مدیر سامانه یکپارچه با اشاره به عدم ثبت‌نام برخی از متقاضیان خودرو، از تمدید مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تا بعدازظهر امروز خبر داد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خبر داد که مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تا ساعت 15 امروز تمدید شده است. ظاهراً تعدادی از افرادی که حساب وکالتی خود را تشکیل داده، هنوز برای شرکت در طرح فروش خودروهای وارداتی اقدامی نکرده و ثبت‌نام آنان انجام نشده است. بنابر گفته تقدسی، این افراد تنها تا ساعت 15 امروز مهلت دارند تا در سامانه ثبت‌نام خود را انجام دهند.

گفتنی‌ست، در این دوره از فروش خودروهای وارداتی، 13 خودرو از برندهای چینی ویژه متقاضیان جدید عرضه شده و پس از انجام ثبت‌نام اولیه، مراحل اولویت‌بندی انجام شده تا مشخص شود که متقاضی برای کدام خودرو باید چه مبلغی بپردازد.

بیشتر بخوانید: بازار سیاه فروش کارت ملی برای ثبت نام خودروهای وارداتی ؛ هر کارت ملی 300 میلیون!

مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، اعلام کرد: «با توجه به اینکه بخشی از متقاضیانی که حساب وکالتی دارند هنوز خودرویی را انتخاب نکرده‌اند، فرصت ثبت درخواست خرید برای خودروهای وارداتی تا ساعت ۱۵ امروز تمدید شده است».

وی افزود:

«در حال حاضر دارندگان حساب‌های وکالتی می‌توانند به وبسایت فروش خودروهای وارداتی مراجعه کنند و خودروی مورد نظر خود را از میان ۱۳ محصول تا ساعت ۱۵ امروز انتخاب کنند. در این طرح فروش خودروهای وارداتی، امکان ثبت‌نام محصول از نشان‌های تجاری ونوسیا، جتا، چانگان، جیلی، جی اِی سی و بستیون فراهم است».

مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد

با توجه به اطلاعات به دست آمده بخش قابل توجهی از دارندگان حساب‌های وکالتی ثبت خرید خودرو را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی انجام داده‌اند و تنها بخشی از متقاضیان هنوز خودرویی را انتخاب نکرده‌اند. ونوسیا D60 پلاس، ونوسیا استار، ونوسیا وی آنلاین، بستیون T77، چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ و ۳، چانگان CS55، جتا VS7، جتا VS5، جیلی آزکارا، جی ای سی امپو، جی ای سی امکو و جی ای سی GS3 امزوم از جمله سیزده محصول وارداتی هستند که توسط شرکت‌های مکث موتور، ماموت خودرو، بی ام کارز، سایپا، فردا موتورز و راسا موتور خاورمیانه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه می‌شوند و همچنان تا ساعت ۱۵ روز ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ فرصت آن وجود دارد تا دارندگان حساب‌های وکالتی نسبت به تکمیل فرایند خرید خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاخه شما درخصوص تمدید مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر