coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی پورشه دیزاین V2 RSR آنر با بیشترین لوازم جانبی عرضه می‌شود

مسترموبایل گزارش کرده که گوشی پورشه دیزاین V2 RSR آنر با بیشتری لوازم جانبی عرضه خواهد شد. این گوشی که سال گذشته معرفی شده بود برای رقابت با سامسونگ گلمسی زد فولد به بازار آمد.

طبق این گزارش این شرکت به منظور ارائه خدمات بهتر به کاربرانش، دو مدل شارژر در جعبه قرار داده است. از آنجایی که پریزهای برق اروپایی و بریتانیایی با یکدیگر متفاوت است، این اقدام آنر می‌تواند کاربران این دو منطقه را به خرید گوشی تاشو پورشه دیزاین آنر ترغیب کند.

بیشتر بخوانید: مشخصات ویوو V30 پرو با انتشار در گیک‌بنچ فاش شد

گوشی پورشه دیزاین V2 RSR آنر

در گزارش مسترموبایل آمده  که گوشی تاشو V2 RSR آنر علاوه بر دو شارژر، یک قلم، جعبه‌ای لاکچری برای نگه‌داری آن و یک کیف چرمی عرضه به مشتریان عرضه می‌شود. این میزان از لوازم جانبی تاکنون در هیچیک از دیگر گوشی‌های تاشو دیده نشده و می‌توان گفت این شرکت در ارائه لوازم جانبی بیشتر انقلابی جدید ایجاد کرده است.

گوشی مجیک V2 RSR که به لحاظ سخت‌افزاری شباهت زیادی به برادر بزرگتر خود V2 دارد، به شکلی طراحی شده که کاپوت پورشه 911 را تداعی می‌کند.

احتمالا قیمت و تاریخ عرضه مجیک V2 RSR در نمایشگاه MWC 2024 مشخص شود و احتمالا با قیمتی بیشتر از مدل قدیمی‌تر آنر یعنی مجیک V2 در بازار اروپا عرضه شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی گوشی پورشه دیزاین V2 RSR آنر چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر