coinex
راهنمای خرید تکراتو

طراحی شیائومی 14 اولترا با پشت چرمی و دوربین برند لایکا توسط رندرهای جدید مشخص شد

رندرهایی که به تازگی منتشر شده، جزئیات جدیدی از ظاهر شیائومی 14 اولترا با پشت چرمی نشان می‌دهد. در ادامه به مرور این جزئیات ظاهری و بررسی طراحی این پرچمدار آینده شیائومی می‌پردازیم.

طراحی شیائومی 14 اولترا با پشت چرمی و دوربین برند لایکا با رندرهای جدید مشخص شد. شیائومی 14 اولترا مدل پرچمدار آینده این برند است که انتظار می‌رود مشخصات و ویژگی‌های درجه یکی داشته باشد. اما پیش از عرضه رسمی آن، گزارشی جدید از طریق رندرهایی با وضوح بالا، نگاهی به طراحی کامل این دستگاه به ما عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه رسمی سری شیائومی 14 مشخص شد

رندرهای شیائومی 14 اولترا با پشت چرمی و دوربین برند لایکا

در رندرهای شیائومی 14 اولترا که به تازگی منتشر شده، می‌توانیم تصاویر متعددی از این گوشی هوشمند را در دو گزینه رنگی یعنی سیاه و سفید ببینیم. به نظر می‌رسد هر دو نسخه دارای یک پنل چرم مصنوعی در پشت هستند. در قسمت پشتی نیز یک جزیره دوربین دایره‌ای بزرگی وجود دارد که از چهار دوربین با مارک لایکا و فلاش LED تشکیل شده است.

شیائومی 14 اولترا با پشت چرمی

نکته قابل توجه برآمدگی ماژول دوربین گوشی بوده که یک قاب نقره‌ای در مدل مشکی و یک قاب طلایی در نسخه سفید دورش را احاطه کرده است. کلیدهای تنظیم صدا و دکمه روشن/خاموش (دارای روکش بافتی) در سمت راست دستگاه قرار دارند. در قسمت پایین این گوشی، می‌توانید شبکه‌ی بلندگو، درگاه USB نوع C و میکروفون اصلی را پیدا کنید، در حالی که میکروفون ثانویه در قسمت بالایی این گوشی قرار دارد.

هنوز مشخص نیست که آیا بلستر IR در این دستگاه وجود خواهد داشت یا خیر. بر اساس اطلاعات منتشر شده، شیائومی 14 اولترا در گزینه‌های شیشه، چرم و تیتانیوم عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد این پرچمدار آینده شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر