coinex
راهنمای خرید تکراتو

عکس‌ واقعی شیائومی 14 اولترا لو رفت

سری شیائومی 14 قرار است در تاریخ 25 فوریه به‌صورت جهانی عرضه شوند. یکی از محصولات مورد انتظار شیائومی 14 اولترا بوده که اخیرا تصویر واقعی آن لو رفته است.

هرچند تاکنون جزئیات بسیار کمی در خصوص Xiaomi 14 Ultra لو رفته، اما به نظر می‌رسد تصویری که اخیرا در پلتفرم وبیو منتشر شده، عکس واقعی این گوشی باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عکس‌ واقعی شیائومی 14 اولترا لو رفت

عکس‌ واقعی شیائومی 14 اولترا در کنار دیگر پرچم‌داران توسط Digital Chat Station در وبیو به اشتراک گذاشته شده است. اگرچه تصویر کمی تار شده است، اما گوشی را با رنگ آف-وایت و یک ماژول دوربین دایره‌ای نشان می‌دهد که یادآور طرح‌های پرچمدار قبلی شیائومی اولترا است.

عکس‌ واقعی شیائومی 14 اولترا لو رفت

با وجود کیفیت تصویر، می‌توان چهار رینگ دوربین را تشخیص داد که با شایعات اولیه سازگار است. گفته می‌شود که شیائومی 14 Ultra دارای یک ستاپ چهارگانه دوربین است و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به استابیلایزر نوری اپتیکی (OIS) و فناوری دیافراگم متغیر خواهد بود.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که لنز اصلی از جدیدترین سنسور 1 اینچی LYT-900 سونی بهره خواهد برد؛ قابلیتی که تنها در چند گوشی پرچم‌دار همچون اوپو فایند X7 اولترا دیده شده است. به علاوه، انتظار می‌رود که گوشی دارای لنزهایی برای عکاسی اولترا واید، تله‌فوتو و تله‌فوتو پریسکوپی باشد.

هرچند جزئیات زیادی از این تصویر نمی‌توان فهمید، اما انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش امولد با رزولوشن 2K و نرخ تازه سازی 120 هرتز به همراه آخرین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 باشد.

احتمالاً این دستگاه با سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید 14 اجرا خواهد شد. شایعات نیز به ظرفیت باتری 5300mAh و پشتیبانی از شارژ سیمی 90W و بی‌سیم 50W اشاره دارند. این تمام جزئیاتی است که تاکنون در مورد Xiaomi 14 Ultra منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر