;
coinex

بهبود دوربین سری گلکسی S24 ؛ آپدیت جدید سامسونگ چه تغییراتی را در بخش دوربین ایجاد خواهد کرد؟

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که آپدیت نرم‌افزاری جدید سامسونگ به ارمغان آورده بهبود دوربین سری گلکسی S24 است. سامسونگ سعی کرده که در این آپدیت بیشتر مشکلات دوربین را حل کند.

چند روز پیش، سامسونگ اعلام کرد که با به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید خود، تغییرات زیادی را در سری گلکسی اس 24 ایجاد خواهد کرد. گزارش شده بود که این به‌روزرسانی در تاریخ 22 فوریه منتشر خواهد شد. با این حال، سامسونگ این آپدیت را زودتر از زمان اعلام شده منتشر کرده و در حال حاضر آن را در کره جنوبی در دسترس کاربران قرار داده است. در ادامه به شرح کلیه تغییرات مرتبط به بخش دوربین که در این آپدیت گنجانده شده، می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهبود دوربین سری گلکسی S24 با آپدیت نرم افزاری سامسونگ

به گفته ناظر رسمی سامسونگ، این شرکت از زمان معرفی سری گلکسی اس 24 در حال جمع‌آوری بازخورد کاربران از منابع مختلف بوده است. اکنون این شرکت در پاسخ به این بازخوردها دست به کار شده و در تلاش برای حل مشکلات مربوط به دوربین و نمایشگر است.

حال قرار است که نتیجه این تلاش‌ها را در به‌روزرسانی فوریه 2024 که امروز در کره منتشر شده، ببینیم. به نظر می‌رسد که سامسونگ در این آپدیت، کیفیت کلی تصاویر دوربین را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده است.

بهبود دوربین سری گلکسی S24

برای مثال، در حالت وضوح بالا (high resolution mode)، روشنایی تصاویر در مناظر با نور پس‌زمینه شدید تنظیم شده است. همچنین وضوح متن هنگام استفاده از زوم بالا بیشتر شده، البته این پیشرفت فقط در Galaxy S24 Ultra در دسترس است. وضوح و کیفیت ویدیوها هنگام ضبط ویدیو با دوربین‌های پشتی گلکسی S24 Ultra نیز بهبود یافته است.

سامسونگ گفته است که نوردهی مناطق تاریک هنگام عکس‌برداری در داخل خانه (یا هر مکانی که زیر سقف باشد) را بهتر کرده و جزئیات و وضوح سوژه‌های انسانی را افزایش داده است. متاسفانه این دو تغییر نیز فقط در گلکسی S24 اولترا قابل اجرا هستند.

سامسونگ با تغییر رنگ‌های حالت تصویربرداری از غذا (Food Mode) در سری گلکسی اس 24، جذابیت و کیفیت تصاویر را تا حد زیادی بهبود بخشیده و اشباع رنگ‌ها و تعادل رنگ سفید در تصاویر ثبت شده در حالت شب (Night mode) را افزایش داده است.

بهبود دوربین سری گلکسی S24

سامسونگ می‌گوید که ضبط سوژه‌های متحرک با سرعت زیاد در صحنه‌هایی با نور پس‌زمینه برای دوربین‌های پشتی گلکسی اس 24 اولترا را بهبود بخشیده است. مورد دیگری که پیشرفت داشته، رنگ‌ها و نوردهی سوژه‌ها (گل‌ها، انسان‌ها و حیوانات خانگی) در تصاویر گرفته ‌شده با Galaxy S24 Ultra است.

تغییرات اعمال شده، به ثبت تصاویر و ویدیوها و بهبود دوربین سری گلکسی S24 خلاصه نمی‌شود، بلکه سامسونگ تجربه تماشای تصاویر و ویدیوها پس از ثبت را هم بهبود بخشیده است. این شرکت می‌گوید که کیفیت تصویر را هنگام بزرگنمایی در داخل برنامه گالری برای تصاویر گرفته شده با فرمت DNG با استفاده از برنامه Expert RAW بهتر کرده است.

این شرکت در ادامه اظهار داشته که به بهینه‌سازی عملکرد دوربین سری گلکسی اس 24 ادامه خواهد داد. تغییراتی که در این مطلب ذکر نشده‌اند در حال کار هستند و با به‌روزرسانی نرم‌افزاری آتی این شرکت معرفی خواهند شد. امیدواریم که این شرکت بهینه‌سازی ضبط ویدیو و تثبیت آن در تمام مدل‌های این سری را در برنامه‌های آینده خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره بهبود دوربین سری گلکسی S24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر