;
coinex

نتیجه بنچمارک ناتینگ فون 2a در آنتوتو 10 اعلام شد؛ امتیاز بالا و باورنکردنی!

نتیجه بنچمارک ناتینگ فون 2a در وب‌سایت AnTuTu منتشر شد. این گوشی با امتیازی که به دست آورده به راحتی گوشی‌هایی مانند ردمی نوت 13 پرو پلاس و وان پلاس نورد CE 3 را شکست خواهد داد.

در اوایل این هفته، برند Nothing تاریخ عرضه گوشی هوشمند میان رده بعدی خود یعنی Nothing Phone (2a) را اعلام کرد. در هفته‌های پیشین نیز شاهد درز اطلاعات و شایعات مختلفی درباره مشخصات و طراحی ناتینگ فون 2a بوده‌ایم. حال گزارش جدیدی منتشر شده که نتایج بنچمارک Nothing Phone 2a در لیست AnTuTu 10 را مشخص کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نتیجه بنچمارک ناتینگ فون 2a

ناتینگ فون (2a) موفق شده که در بنچمارک AnTuTu 10 امتیاز ترکیبی چشم‌گیر 738164 را به دست آورد. این امتیاز نتایج عملکرد ترکیبی پردازنده (CPU)، پردازنده گرافیکی (GPU)، حافظه و تجربه کلی کاربری را در برمی‌گیرد.

نتیجه بنچمارک ناتینگ فون 2a
Nothing Phone (2a) AnTuTu Benchmark

با نتیجه به دست آمده، این دستگاه با گوشی‌های ردمی نوت 13 پرو پلاس و وان پلاس نورد CE 3 مقایسه شده که گفته می‌شود به ترتیب دارای چیپست دایمنسیتی 7200 مدیاتک و اسنپدراگون 782 فایوجی کوالکام خواهند بود.

ظاهرا قرار است که در گوشی Nothing Phone (2a) نیز از تراشه مدیاتک استفاده شود اما در هر صورت، ناتینگ فون 2a در امتیاز کلی بر هر دو گوشی نام برده شده برتری دارد. در ادامه مروری بر مشخصات ناتینگ فون 2a بر اساس آنچه که در گزارش‌های پیشین اعلام شده، خواهیم داشت.

ناتینگ Phone (2a) به احتمال زیاد دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس (+FHD) خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی با تراشه دایمنسیتی 7200 مدیاتک و 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود که Phone (2a) دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز ISOCELL S5KGN9 سامسونگ) و یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی (لنز ISOCELL JN1) باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی کند و روی سیستم عامل اندروید 14 با رابط کاربری سفارشی Nothing OS 2.5 اجرا شود.

طراحی ناتینگ فون (2a) تا به امروز به صورت یک رمز و راز باقی مانده است. در ابتدا یک سری رندرهای با کیفیت توسط یک افشاگر مشهور منتشر شد که بعدا مشخص شد فیک بوده‌اند. چند روز پیش نیز تصاویری از این گوشی منتشر شد که بیشتر افراد معتقدند طراحی اصلی این گوشی را به نمایش می‌گذارند، هر چند این هم هنوز تایید نشده است. به طور کلی هنوز طرح دقیقی از این دستگاه به بیرون درز پیدا نکرده و باید برای دیدن ظاهر نهایی تا زمان عرضه صبر کنیم.

شایعات حاکی از آن هستند که قیمت نایتنگ فون (2a) از 349 یورو برای مدل پایه با پیکربندی 8/128 گیگابایتی شروع خواهد شد و به 399 یورو برای مدل 12/256 گیگابایتی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نتیجه بنچمارک ناتینگ فون 2a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر