coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گوشی ریلمی 12 لایت فاش شد؛ عرضه نزدیک است

با وجود اینکه ریلمی هنوز درباره تولید نسخه لایت گوشی‌های سری 12 سکوت کرده اما برخی از مشخصات گوشی ریلمی 12 لایت فاش شده و این مسئله وجود آن را تایید می‌کند.

ظاهرا شرکت ریلمی در حال آماده شدن برای اضافه کردن یک دستگاه جدید به سری محبوب ۱۲ خود است. در حال حاضر در این سری دو مدل با نام‌های ریلمی 12 پرو و ریلمی 12 پرو پلاس وجود دارند که هر دو از طراحی بسیار زیبا و خیره‌کننده، نمایشگرهای خمیده و سنسورهای دوربین با کیفیت برخوردار هستند.

اکنون قرار است که گوشی Realme 12 Lite نیز به این سری ملحق شود. این دستگاه به دلیل شماره مدل مشترکی که با Realme C67 دارد با این گوشی مقایسه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی ریلمی 12 لایت

با اینکه تا همین چند روز پیش، درباره وجود گوشی ریلمی 12 Lite هیچ نظر قطعی و مطمئنی وجود نداشت، اکنون مشخصاتی از این گوشی فاش شده که اضافه شدن آن به سری 12 ریلمی را تایید می‌کند. این مشخصات تا حد زیادی به مشخصات ریلمی C67 شباهت دارند.

مشخصات گوشی ریلمی 12 لایت
مشخصات گوشی ریلمی 12 لایت, ریلمی 12 لایت, Realme 12 Lite,

هدف از تولید نسخه لایت، پایین آوردن قیمت با ایجاد تغییراتی در ویژگی‌های برتر و کاهش قدرت پردازش برای جذب خریداران بیشتر است. با وجود این تغییرات، انتظار می‌رود که Realme 12 Lite به گزینه جذابی برای کاربران با بودجه محدود تبدیل شود.

شماره مدل این گوشی در پایگاه داده و اطلاعات IMEI به شکل RMX3890 (تایید شده توسط تیم GSMChina) قرار گرفته که قویا نشان می‌دهد این دستگاه اساسا یک نسخه تغییر نام یافته از Realme C67 خواهد بود. بنابراین گفته می‌شود که هر دو گوشی از مشخصات یکسانی برخوردار خواهند بود.

طبق این حدس، ریلمی 12 لایت به پردازنده اسنپدراگون 685 کوالکام مجهز خواهد شد و دارای دوربین 108 مگاپیکسلی و شارژ سریع 33 واتی خواهد بود. متاسفانه جزئیات مربوط به طراحی ریلمی 12 لایت چندان مشخص نشده اما انتظار می‌رود که این دستگاه سبک متفاوتی را در مقایسه با مدل قبلی خود به نمایش بگذارد.

همچنین قیمت این گوشی موبایل هم اکنون به صورت رسمی اعلام نشده است، اما در بازار هند بین 360 تا 410 دلار قیمت گذاری شده است.

درباره تاریخ عرضه رسمی نیز صحبتی به میان نیامده اما گفته می‌شود که زمان معرفی چندان دور نیست و به زودی این گوشی نیز مانند سایر برادران خود با استقبال گرم کاربران مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما گاربران تکراتو درباره مشخصات گوشی ریلمی 12 لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر