;
coinex

آنر و پورشه دیزاین همکاری مجدد خود را برای تولید یک گوشی پرچمدار دیگر تایید کردند

آنر و پورشه دیزاین همکاری مجدد خود را برای طراحی یک گوشی پرچمدار جدید تایید کردند. این دو کمپانی برای یک همکاری دیگر پس از آنر مجیک V2 RSR با طراحی پورشه وارد کار شده اند.

همانند آنر و پورشه دیزاین، سازندگان گوشی‌های هوشمند اغلب به دنبال همکاری‌های هیجان‌انگیز با برندهای دیگر برای ایجاد محصولات منحصر به فرد هستند. تا کنون نمونه‌هایی مانند ردمی نوت 12 توربو نسخه‌ی هری پاتر و ریلمی 10 پرو نسخه‌ی کوکاکولا را دیده‌ایم. آنر آخرین تولید کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند است که در این روند حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانیم: گوشی پورشه دیزاین V2 RSR آنر با بیشترین لوازم جانبی عرضه می‌شود

همکاری مجدد آنر و پورشه دیزاین برای یک گوشی هوشمند پرچمدار دیگر

آنر عرضه‌ی یک گوشی هوشمند جدید با طراحی پورشه را در کنار عرضه‌ی جهانی آنر مجیک V2 RSR با طراحی پورشه تایید کرد. جزئیات فاش شده کم است، اما در کنگره جهانی موبایل 2024 از آن رونمایی خواهد شد.

سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا گوشی آنر با طراحی پورشه واقعا یک محصول جدید خواهد بود یا نسخه‌ی فیس لیفت شده‌ی مدل قبلی بوده که مورد طراحی مجدد قرار گرفته. بسیاری از همکاری‌ها تنها تفاوت‌های ظاهری زیبایی را با تغییرات جزئی در طراحی و رابط کاربری ارائه می‌دهند. این موضوع که آیا آنر از این روند پیروی می‌کند یا چیزی متفاوت ارائه می‌دهد نامشخص است.

مطمئناً همه این سؤالات و بسیاری سوال دیگر در رویداد آنر در کنگره جهانی موبایل در 7 اسفند پاسخ داده خواهد شد. اگر نگاهی به جدیدترین محصول آنر در این زمینه یعنی مجیک 6 RSR با طراحی پورشه بیندازیم، می‌توانیم طراحی واقعاً منحصر به فردی را ببینیم. پنل پشتی سرامیکی خیره‌کننده آن، نوارهای مسابقه‌ای عمودی پویا را به همراه آرم نمادین پورشه دیزاین به نمایش می‌گذارد. آنر این طراحی را گواهی بر لوکس بودن و عملکرد بالا اعلام کرده است.

البته این تمام اخبار نیست؛ بر اساس اطلاعات فاش شده، آنر در حال کار بر روی ویژگی‌های هوش مصنوعی و فناوری‌های مشابه هوش مصنوعی گلکسی است که احتمالا در کنگره جهانی موبایل به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانیم:

از نظر شما این همکاری مجدد آنر و پورشه دیزاین برای یک گوشی هوشمند خواهد بود یا طراحی مجدد یک مدل موجود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر