;
coinex

گوشی تاشو Libero Flip از برند ZTE رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

برند ZTE از گوشی تاشو Libero Flip با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی رونمایی کرد. این گوشی به زودی و در تاریخ 29 فوریه وارد بازار خواهد شد.

ZTE با همکاری برند زیرمجموعه SoftBank یعنی Y!mobile، از گوشی تاشو  Libero Flip به عنوان اولین گوشی تاشو عمودی فایوجی خود رونمایی کرد. این گوشی با قیمت 63000 ین (تقریبا معادل 420 دلار) هم اکنون در مرحله پیش‌سفارش‌ قرار گرفته و از تاریخ ۲۹ فوریه وارد بازار شده و در دسترس علاقه‌مندان و خریداران قرار خواهد گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی و مشخصات گوشی تاشو Libero Flip

قلب تپنده گوشی لیبرو فلیپ تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام است که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی با رزولوشن 2790 در 1188 پیکسل است که با یک صفحه نمایش خارجی 1.43 اینچی دایره‌ای شکل تکمیل شده است. این نمایشگر خارجی طیف وسیعی از عملکردها، از جمله عمل به عنوان دوربین سلفی، ردیابی گام، به‌روزرسانی شرایط آب و هوا و کنترل پخش موسیقی را پوشش می‌دهد.

گوشی تاشو Libero Flip

در بخش تصویر برداری و دوربین گوشی Libero Flip از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. در جلو نیز از یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی بهره گرفته شده است.

قابل ذکر است که امکان ثابت نگه داشتن گوشی بین زوایای 60 تا 110 درجه فراهم شده تا کاربران بتوانند گوشی را در این حالت روی میز ثابت و بی حرکت نگه داشته و از دوربین آن به نحو احسن استفاده کنند.

اگر بخواهیم درباره طراحی گوشی ZTE Libero Flip  نظر دهیم بهتر است که ابتدا به رنگ‌بندی جذاب و متنوع طلایی، سفید و آبی اشاره کنیم. این گوشی دارای بدنه‌ای شیک با عرض ۷۶ میلی‌متر و ضخامت باریک ۷.۳ میلی‌متری در حالت باز شده (۱۵.۵ میلی‌متر در حالت تا شده) است. وزن این گوشی 214 گرم است و با داشتن گواهی IP42 در برابر گرد و غبار و آب مقاومت خوبی دارد.

باتری گوشی تاشو لیبرو فلیپ از ظرفیت 4310 میلی آمپر ساعت برخوردار است و از شارژ سریع 33 واتی (QC4+/PD3.0) پشتیبانی می‌کند. به گفته شرکت سازنده، این دستگاه در 73 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

برای باز کردن قفل ایمن، این دستگاه به دو حالت مختلف یعنی اسکن اثر انگشت و تشخیص چهره مجهز شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به وایفای 6، بلوتوث 5.2 و NFC سازگار با FeliCa اشاره کرد.

در پایان بهتر است به این نکته اشاره کنیم که گوشی تاشوی دیگری از برند تابع ZTE یعنی نوبیا با نام نوبیا فلیپ فایوجی (Nubia Flip 5G) با شماره مدل NX724J در راه است. این گوشی در دسامبر سال گذشته در پایگاه اطلاعاتی IMEI ظاهر شد و دیروز نیز گواهی 3C را با پشتیبانی از شارژ 33 واتی دریافت کرده است. گوشی تاشو Nubia Flip 5G می‌تواند یک نسخه تغییر نام یافته از ZTE Libero Flip باشد. با این حال، هنوز هیچ اطلاعیه رسمی درباره تاریخ عرضه نوبیا Flip 5G اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو Libero Flip چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر