;
coinex

هواوی در حال توسعه یک گوشی تاشو سه لایه برای عرضه در سال جاری است

افزایش تقاضای گوشی های تاشو هواوی را به تولید این محصول سوق داده است. اعلام شده که این شرکت در حال توسعه یک گوشی تاشو سه لایه برای عرضه در سال جاری است.

گوشی‌های تاشو تازه مشتریان خود را پیدا کرده‌اند اما هواوی، بازیگر اصلی این زمینه، ظاهراً قصد دارد نقش پررنگ‌تری در در تولید این فناوری ایفا کند. شایعه شده که غول فناوری چینی در حال توسعه یک گوشی تاشو سه لایه است که احتمال عرضه آن در سه ماهه دوم سال 2024 وجود دارد.

بیشتر بخوانید: هواوی با کاهش تولید محبوب‌ترین گوشی خود، تراشه‌های هوش مصنوعی بیشتری تولید می‌کند

منابع متعدد از جمله TechNews تایوان اعلام کرده‌اند که هواوی خرید مواد اولیه در مقیاس بزرگ را برای این پروژه آغاز کرده است.

انتظار می‌رود این گوشی تاشو سه لایه  طراحی تاشو Z یا S شکل داشته باشد، اما اندازه صفحه نمایش آن حدود 6.4 اینچ  یعنی مشابه سایر گوشی های تاشو باقی می‌ماند. گزارش شده است که BOE تامین‌کننده پنل گوشی تاشو جدید هواوی است و شرکت‌های بلبرینگ Zhaoli و Fusda تولید لولا این محصولات را برعهده دارند.

هواوی مدتی است که در حال تحقیق بر روی فناوری صفحه نمایش تاشو سه لایه است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت ثبت اختراع در این فناوری را از اوایل سال 2021 آغاز کرده و در ماه‌های مارس و ژوئیه 2022 محصولات بیشتری را به ثبت رسانده .

راس یانگ، یکی از صاحب نظران این صنعت، پیش‌تر پیشنهاد کرده بود که گوشی تاشو سه لایه هوآوی تا پایان سال 2023 عرضه شوند، اما به نظر می‌رسد احتمالا این امر به تعویق بیفتد. با استناد به گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد این فناوری اکنون به حدی بالغ شده باشد که قابل عرضه باشد.

توسعه دستگاه تلفن تاشو سه لایه هوآوی همزمان با افزایش تقاضا برای این محصول صورت گرفته است. در حالی که محموله‌ها در سال 2023 کمتر از حد انتظار بود (15.7 میلیون دستگاه)، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که رشد سالانه 12.3 درصدی آن به 17.7 میلیون دستگاه در سال 2024 برسد.

آسوشیتدپرس همچنین همکاری هواوی با تامین‌کنندگان این دستگاه تاشو سه لایه را تایید کرده. این موضوع نشان می‌دهد که این دستگاه به تولید انبوه نزدیک شده است.

در حالی که جزئیات خاصی هنوز در دست نیست اما ورود هواوی به بازار تاشو سه لایه مطمئناً خبر هیجان‌انگیزی برای علاقه‌مندان به گوشی های تاشو است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران درباره‌ی گوشی تاشو هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر