;
coinex

این وان پلاس واچ 2 است؛ تماشا کنید

طبق گزارش‌ها، وان پلاس واچ 2 به زودی وارد بازار جهانی می‌شود. به نظر می‌رسد وان پلاس پس از تقریباً سه سال وقفه، آماده بازگشت به بازار ساعت‌های هوشمند است.

وان پلاس واچ 2 به زودی عرضه خواهد شد. همین دیروز، وان پلاس از آمدن نسل دوم ساعت هوشمند خود خبر داد. اکنون، شعبه هند این برند به طور رسمی جزئیات زیادی را در مورد این دستگاه پوشیدنی از جمله نام، تاریخ عرضه و موارد دیگر تأیید کرده است.

بیشتر بخوانید: گوگل پیکسل واچ 3 در دو اندازه متفاوت عرضه خواهد شد

تاریخ عرضه و جزئیات کلیدی وان پلاس واچ 2 مشخص شد

طبق گزارش‌ها، وان پلاس واچ 2 قرار است از تاریخ 7 اسفند عرضه جهانی شود. وان پلاس واچ 2 شبیه به رندرهای فاش شده است. در این رندرها یک برآمدگی در سمت راست با یک تاج چرخان و یک دکمه فیزیکی قابل مشاهده است. تایید شده که این ساعت هوشمند، بدنه فولادی ضد زنگ دارد و برای محافظت درجه یک از محافظ صفحه‌ی یاقوت کبود استفاده شده است. این ساعت هوشمند در رنگ‌های استیل مشکی و استیل تابشی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد وان پلاس واچ 2 دارای پوشش ضخیم باشد. وان پلاس همچنین وعده عمر باتری طولانی را داده به طوریکه ساعت در حالت هوشمند، 100 ساعت دوام خواهد آورد.

کیندر لیو، رئیس و مدیر اجرایی وان پلاس می‌گوید که واچ 2 نشان‌دهنده عزم ما برای تبدیل شدن از «قاتل پرچمدار» به «سازنده اکوسیستم» است. این ساعت تجربه‌ای را برای شما فراهم می‌کند که نه تنها بهبود یافته، بلکه تغییر نیز پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات و ظاهر وان پلاس واچ 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر