coinex
راهنمای خرید تکراتو

رونمایی از کارتخوان سوخت ایرانی ؛ نوسازی 2500 دستگاه کارتخوان

بالاخره پس از 1 سال تلاش، کارتخوان سوخت ایرانی ویژه بکارگیری در جایگاه‌های سوخت رونمایی شد. این دستگاه توسط یکی از شرکت‌های ایرانی تولید شده است.

اولین کارتخوان سوخت ایرانی ساخته و رونمایی شد. این دستگاه که قرار است جایگزین 2500 کارتخوان فرسوده در جایگاه‌های سوخت ایران شود، توسط شرکت یاور همگامان کویر یزد تولید شده است. گفتنی‌ست که این دستگاه مراحل آزمایش و تست فنی را با موفقیت پشت سر گذاشته و به زودی جایگزین این 2500 کارتخوان سوخت خواهد شد. ظاهراً شرکت‌های ایرانی به توانمندی ساخت اینگونه دستگاه‌ها رسیده‌ و روند بومی‌سازی در حال پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: وزارت کشور، مجوز واردات خودرو دریافت کرد؛ واردات 2هزار دستگاه خودرو جدید

کارتخوان سوخت ایرانی به زودی جایگزین کارتخوان‌های فرسوده می‌شود

توافق‌نامه کارتخوان‌های سامانه هوشمند سوخت به‌منظور ساخت دو نوع کارتخوان صبح امروز (سه‌شنبه، اول اسفندماه) در آیینی با حضور جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با دو شرکت دانش‌بنیان امضا و از کارتخوان‌های ساخت داخل که با توان دانش‌بنیان‌های ایرانی تولید می‌شود، رونمایی شد.

هدف از این توافق‌نامه که با حمایت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اجرایی شده، استفاده از توان داخلی برای توسعه زیرساخت‌های زنجیره توزیع سوخت و ارتقای امنیت سامانه هوشمند توزیع سوخت در کشور است.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با استقرار دولت سیزدهم با تمرکز بر توسعه زیرساخت‌های پایین‌دستی صنعت نفت، خودکفایی و بومی‌سازی تجهیزات تولید، انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی را در دستور کار قرار داد.

محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت در آئین رونمایی و انعقاد توافق نامه کارت خوان‌های ساخت داخل هوشمند سوخت گفت: «۲۵۰۰ کارت خوان فعلی در مجاری عرضه، دچار فرسودگی هستند و انقضای زمان عمر آنها رسیده، لازم بود با کارتخوان‌های جدید جایگزین شوند که توانمندی شرکت‌های داخلی برای تولید کارت‌خوان به اثبات رسیده است.»

کارتخوان سوخت ایرانی به زودی جایگزین کارتخوان‌های فرسوده می‌شود

وی ادامه داد:

نزدیک به یک سال است که با این شرکت‌ها همکاری می‌کنیم و تست‌های عملیاتی آن در شیراز و یزد به صورت پایلوت در مدار هستند و تست آزمایشی کارتخوان‌های تولید داخل با موفقیت انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساخت دستگاه کارتخوان سوخت ایرانی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر