;
coinex

اعطای وام به مشتریان طرح جایگزینی پژو پارس ؛ 100 میلیون با نرخ سود صفر درصد

ایران خودرو با اعطای وام به مشتریان طرح جایگزینی پژو پارس در نظر دارد مشکلات برخی متقاضیان از مابه‌التفاوت قیمت پژو پارس با محصول جایگزین را حل و فصل کند.

ایران خودرو، 3 روز پیش طرح جایگزینی پژو پارس با سورن پلاس و پژو 207 را به روش نقدی و اقساطی آغاز کرد. این طرح ابهاماتی را برای متقاضیان خودروهای جدید ایجاد کرد. یکی از این ابهامات، مابه‌التفاوت قیمت پژو پارس با سورن پلاس XU7P و پژو 207 است که تفاوت قیمتی فاحشی بین آنها وجود دارد.

ایران خودرو با دانستن این موضوع از اعطای وام به مشتریان طرح جایگزینی پژو پارس خبر داد. براین اساس، تمامی این متقاضیان می‌توانند برای دریافت وام 100 میلیونی ایران خودرو با نرخ سود صفر درصد اقدام کنند. در ادامه با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: تولید پژو پارس با استانداردهای 85گانه ؛ سدان محبوب ایران خودرو توقف تولید نمی‌شود!

اعطای وام به مشتریان طرح جایگزینی پژو پارس

در پی خواست متقاضیانی که نسبت به تامین مابه‌التفاوت وجه پارس با محصول جایگزین، اظهار نگرانی کرده‌اند، این خودروساز در اطلاعیه‌ای عنوان کرد:

در راستای احترام به خواست مشتریان، بهره‌مندی از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون سود برای تبدیل محصول پارس به خودرو جایگزین فراهم شده است.

اعطای وام به مشتریان طرح جایگزینی پژو پارس

این خودروساز تاکید کرده، با توجه به لزوم اجرای مصوبه شورای عالی استاندارد، مبنی بر ارتقای استانداردهای تولید خودرو در کشور و نظر به رعایت استانداردهای اجباری در تمامی محصولات ایران‌خودرو، ادامه تولید محصول پارس در سال ۱۴۰۳، به دلیل عدم توانایی آن در تطابق با استانداردها، منوط به دریافت تاییدیه‌های لازم است.

لذا این شرکت به منظور رعایت حقوق مشتریانی که خودرو پارس را از طریق سامانه یکپارچه انتخاب کرده‌اند، امکان انتخاب سایر محصولات را فراهم کرده است.

ایران‌خودرو تصریح کرده، به منظور رعایت حال مشتریان، ۱۰۰ میلیون‌ تومان از وجه خودروهای جایگزین را بدون دریافت سود و در اقساط ۱۲ ماهه دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

آیا شما نیز از متقاضیان طرح جایگزینی پژو پرشیا با دیگر محصولات ایران خودرو هستید؟ آیا قصد استفاده از وام 100 میلیونی جایگزینی پژو پارس هستید؟ لطفاً دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر