coinex
راهنمای خرید تکراتو

خرید و فروش حواله دیگنیتی و فیدلیتی ؛ 450 میلیون برای خودروهای مونتاژی!

با نگاهی به پلتفرم‌های آگهی، می‌توان انبوهی از خرید و فروش حواله دیگنیتی و فیدلیتی را مشاهده کرد. برخی از حواله‌ها تا 450 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

این روزها بازار خودرو دوباره متلاطم شده و قیمت‌ها رو به افزایش هستند. از مهمترین دلایل افزایش قیمت خودرو، کاهش عرضه خودرو توسط خودروسازان و توقف روند واردات خودرو است. در این بین اما برخی شرکت‌ها با عرضه محصولات خود سعی دارند علی‌رغم فروش و کسب سود، تلنگری بر بازار خودرو بزنند. یکی از این شرکت‌ها، بهمن موتور است که در ویترین خود چند محصول مونتاژی جای داده است.

غیراز طرح‌های فروش این شرکت، خرید و فروش حواله دیگنیتی و فیدلیتی به عنوان دو مدل از خودروهای کراس‌اوور مونتاژی بهمن موتور، در پلفترم‌های تبلیغات آنلاین در سطح گسترده‌ای در حال انجام است. قیمت برخی از این حواله‌ها تا 450 میلیون تومان هم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت فیدلیتی پرایم بدون دریافت مجوز ؛ تخلف بهمن موتور

خرید و فروش حواله دیگنیتی و فیدلیتی به قیمت 450 میلیون تومان!

بعد از ماجرای افزایش قیمت ۲۰۰ میلیون تومانی دیگنیتی و فیدلیتی اتفاقی جدید در حال رخ دادن است. بسیاری از افرادی که حواله خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی را دارند اقدام به فروش آن در بازار کرده‌اند.

قیمت حواله‌ها هم عجیب و غریب به نظر می‌رسد. حواله دیگنیتی با قیمت‌هایی بین ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین حواله فیدلیتی هم ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود.

خرید و فروش حواله دیگنیتی و فیدلیتی به قیمت 400 میلیون تومان!

بهمن موتور دوشنبه هفته گذشته، طرح فروش دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم را در سامانه یکپارچه آغاز کرد. با اینکه متقاضیان بهای لازم برای خرید این دو خودرو را تهیه کرده یودند، به ناگهان در بخشنامه فروش این شرکت، قیمت دیگنیتی پرایم و فدیلیتی پرایم تا 200 میلیون تومان افزایش یافته بود. مبلغ اقزایش قیمت آنقدر بالا هست تا متقاضیان را به دردسر بیندازد.

لازم به ذکر است که افزایش قیمت این دو خودرو در حالی رخ داده که یک منبع آگاه در شورای رقابت به خبرگزاری فارس گفته هیچ مجوز افزایش قیمتی به خودروسازان داخلی و مونتاژی داده نشده.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش حواله‌های خودروهای بهمن موتور و دیگر خودروها در بازار چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر