;
coinex

به گلکسی A55 سامسونگ سلام کنید؛ تصاویر لو رفت

پس از ضن و گمان‌های بسیار، بالاخره تصاویری واقعی از گوشی هوشمند گلکسی A55 سامسونگ لو رفت. به نظر می‌رسد قرار است این میان‌رده سامسونگ به زودی به صورت رسمی معرفی و عرضه شود.

تصاویر واقعی جدیدی از گلکسی A55 سامسونگ لو رفت. پس از ماه‌ها شایعه و درز اطلاعات، بالاخره سامسونگ آماده است تا گلکسی A55 را رسمی کند. نشانه‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهند عرضه این گوشی میان‌رده جدید تقریباً در راه است و اکنون می‌توانیم آن را به لطف تصاویری که از واحدهای خرده‌فروشی در رنگ‌های مختلف لو رفته، مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین ؛ راهنمای خرید بهترین دوربین گوشی

تصاویر واقعی از گلکسی A55 سامسونگ لو رفت

همانطور که انتظار می‌فت، گلکسی A55 سامسونگ ظاهری بسیار شبیه به گلکسی A54 دارد، چراکه در این روزها سامسونگ به تغییرات عمده در طراحی نمی‌اندیشد. با این حال، A55 دارای یک ارتقاء طراحی کلیدی خواهد بود: یک قاب فلزی به جای قاب پلاستیکی که همراه با پنل پشت شیشه‌ای تا بیشتر در دست حس شود.

گلکسی A55 سامسونگ همچنین دارای خصوصیت طراحی جدید جزیره‌ای سامسونگ برای دکمه‌ها است که در اواخر سال گذشته با گلکسی A15 و گلکسی A25 معرفی شد و فریمی که دکمه‌های صدا و پاور بر روی آن قرار دارند را بلندتر می‌کند. این عکس‌ها همچنین نسخه‌های سیاه، آبی و سفید این گوشی هوشمند را نشان می‌دهند؛ اگرچه حداقل یک گزینه رنگی دیگر در زمان فروش گوشی وجود خواهد داشت.

 

داخل قاب گوشی جایی است که همه چیز هیجان انگیزتر می‌شود. گلکسی A55 مجهز به چیپست اگزینوس 1480 خواهد بود که به لطف پردازنده گرافیکی مبتنی بر معماری گرافیکی AMD مدل RDNA2 می‌تواند قوی‌ترین تراشه‌ای باشد که تا به حال در گوشی‌های هوشمند میان رده سامسونگ دیده شده است، حداقل در زمینه استفاده برای بازی کردن.

برای گرفتن عکس و فیلم، گلکسی A55 سامسونگ دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی، به همراه یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی است. باتری این گوشی هوشمند یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی خواهد بود.

از نظر نرم‌افزاری، A55 باید اندروید 14 را با رابط کاربری One UI 6.1 اجرا کند، هرچند باید دید که آیا این گوشی برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 یا نوید هفت سال پشتیبانی برای دریافت به روزرسانی‌های سیستم عامل را دریافت خواهد کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات و ظاهر گلکسی A55 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر