;
coinex

مانیتور 4K Mini LED بنکیو با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز رونمایی شد

مانیتور 4K Mini LED بنکیو به نام MOBIUZ EX321UX با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و ابعاد 32 اینچی و زمان پاسخ 1 میلی ثانیه و مناسب گیمینگ رونمایی شد.

بنکیو یک مانیتور گیمینگ جدید به نام MOBIUZ EX321UX را پس از عرضه BenQ Mobiuz EX270QM در سال گذشته معرفی می‌کند. صفحه نمایش 32 اینچی آینده برای ارتقای تجربه بازی طراحی شده است و دارای فناوری مشابه آخرین نسخه فیلیپس در چین است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مانیتور 4K Mini LED بنکیو

این مانیتور مجهز به پنل 32 اینچی با وضوح 4K واضح، نرخ تازه سازی 144 هرتز را با زمان پاسخ 1 میلی ثانیه GtG ارائه می‌دهد. هدف MOBIUZ EX321UX با 1152 منطقه کم نور محلی Mini LED، ارائه کنتراست بالا و دقت رنگ است. جزئیاتی که تاکنون منتشر شده است نشان می‌دهد که مانیتوری با عمق رنگ 10 بیتی و پوشش تقریباً کامل فضاهای رنگی Adobe RGB و DCI-P3 را نشان می‌دهد.

مانیتور جدید BenQ از چندین فناوری اختصاصی، از جمله Brightness Intelligence Plus، Light Tuner و Color Vibrance استفاده می‌کند تا نمایشگر را بر اساس نور محیطی و محتوا تنظیم کند و تجربه کلی را افزایش دهد. همچنین گزینه‌های اتصال متنوعی مانند HDMI 2.1، USB Type-C با Power Delivery و DisplayPort 2.1 را ارائه می‌دهد که آن را برای تنظیمات مختلف بازی همه‌کاره می‌کند.

قیمت MOBIUZ EX321UX که برای عرضه در ماه مه در ژاپن برنامه ریزی شده است، اعلام نشده است. با این حال، انتظار می‌رود که هزینه آن رقابتی باشد، به ویژه در مقایسه با مدل‌های OLED گران‌تر در بازار.

در اخبار مرتبط، پروژکتور گیمینگ BenQ X300G 4K به مخاطبان بیشتری معرفی شده است و دامنه آن را به بازارهای مختلف در اتحادیه اروپا، بریتانیا و استرالیا گسترش داده است. این پروژکتور با قابلیت ارائه نمایش کیفیت 4K با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و رزولوشن 1080p با نرخ نوسازی چشمگیر 240 هرتز، برای طیف متنوعی از تجربیات بازی مناسب است و علاقه مندان به بازی‌های AAA و بازی‌های رقابتی را تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مانیتور 4K Mini LED بنکیو چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر